Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

ZSP LIPSKO - CZY WARTO PÓJŚĆ TAM DO SZKOŁY? OPINIE

LIPSKO ZSP LIPSKO TECHNIKUM LIPSKO ZSP CZY WARTO?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Kuba~

~Kuba~
  • Goście

Napisano 11 listopad 2017 - 02:49:55

Witam, tak jak w temacie. Wiem, wiem, ledwo się zaczął ten rok, a ja już myślę o następnym itd... Jestem uczniem 3.klasy gimnazjum i zamierzam pójść do tej szkoły. Dodam, że jestem przeciętnym trójkowym uczniem, któremu od czasu do czasu wpadnie jakaś czwórka albo jakaś dwójka. Intersuje mnie technikum, a konkretnie informatyka. Mieszkam 20km od Lipska, więc gdybym ewentualnie wybrał się do tej szkoły jedynym wyjściem byłby internat (nie przepadam za tłuczeniem się w PKS o 6.30 żeby zdążyć na lekcje o 7 rano).
I tu chce zadać kilka pytań, jakie panują warunki w internacie, czy faktycznie jest tak jak w stereotypowym internacie, że smród, brud, kiła i mogiła, czy lipski internat może się czymś pochwalić? Jaki jest poziom w tej szkole? Czy będąc przęcietnym trójarzem utrzymam się w tej szkole? Czy może jest na odwrót i na lekcjach informatyki przegląda się fb, gra się w jakieś gierki internetowe, czy raczej nauczyciele faktycznie chcą coś wbić uczniom do głowy. I jak sytuacja wygląda z innymi nauczycielami, na innych przedmiotach? Jest rygor i dyscyplina czy nauczyciele są przyjaźni i ugodowi dla uczniów? Polecilibyście ogólnie tą szkołę, czy lepiej omijać ją szerokim łukiem?
Wiem, że już raz był o tym wpis, ale tamten temat nie zaspokił moich pytań. Mam w sumie dużo więcej pytań, ale te są najważniejsze :P

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 listopad 2017 - 13:39:45