Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

ZSP IŁŻA - CZY WARTO TAM PÓJŚĆ, OPINIE

IŁŻA ZSP IŁŻA TECHNIKUM TECHNIKUM INFORMATYCZNE INFORMATYKA IŁŻA SZKOŁA IŁŻA

1 odpowiedź w tym temacie

#1 ~Kuba~

~Kuba~
  • Goście

Napisano 12 listopad 2017 - 13:17:50

Witam, tak jak w temacie. Wiem, wiem, ledwo się zaczął ten rok, a ja już myślę o następnym itd... Jestem uczniem 3.klasy gimnazjum i zamierzam pójść do tej szkoły. Dodam, że jestem przeciętnym trójkowym uczniem, któremu od czasu do czasu wpadnie jakaś czwórka albo jakaś dwójka. Intersuje mnie technikum, a konkretnie informatyka. Jestem też typem ucznia który lubi informatykę, ale nie koniecznie matme czy fizyke :/ Mieszkam 40km od Iłży, więc gdybym ewentualnie wybrał się uudoido tej szkoły jedynym wyjściem byłby internat.
I tu chce zadać kilka pytań, jakie panują warunki w internacie, czy faktycznie jest tak jak w stereotypowym internacie, że smród, brud, kiła i mogiła, czy Iłżecki internat może się czymś pochwalić? Jaki jest poziom w tej szkole? Czy będąc przęcietnym trójarzem utrzymam się w tej szkole? Czy może jest na odwrót i na lekcjach informatyki przegląda się fb, gra się w jakieś gierki internetowe, czy raczej nauczyciele faktycznie chcą coś wbić uczniom do głowy. I jak sytuacja wygląda z innymi nauczycielami, na innych przedmiotach? Jest rygor i dyscyplina czy nauczyciele są raczej przyjaźni i ugodowi dla uczniów? Polecilibyście ogólnie tą szkołę, czy lepiej omijać ją szerokim łukiem? Byłby ktoś w stanie napisać plusy i minusy tej szkoły?
Mam w sumie dużo więcej pytań, ale te są najważniejsze :P

#2 ~Killer~

~Killer~
  • Goście

Napisano 19 sierpień 2018 - 21:02:55

Internat raczej tak jak kazdy, czyli w MIARE normalny, co do szkoly to nauczycieli nie interesuje NIC, mozesz na lekcji robic co chcesz, a tym bardziej na sprawdzianach

Dodaj odpowiedź