Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zespoły na wesele

wesela zespół na wesele studniówki imprezy okolicznościowe

68 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~GOŚĆ~

~GOŚĆ~
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2014 - 15:23:53

kiepski strzał z nimi

TYLKO NIE CONVERS  RZEMPAJŁY ZADNEGO ZABAWIANIA GOŚCI SZTYWNE JAKIEŚ TAKIE BYLAM NA WESELU Z NIMI MASAKRA



#42 ~diana~

~diana~
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2015 - 11:50:46

Posiada ktoś może nr tel do zespolu quatro z mirca?

#43 ~ANTEK~

~ANTEK~
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2015 - 14:25:19

Zespół "REFLEX" z Tychowa..Super wesela z ich  udziałem.Chłopaki wiedzą po co są na weselu i gorąco polecam.Grali u nas na weselu .Perkusja akustyczna, organy i dwie gitary.Rewelacja.Goście zachwyceni.Repertuar dla  tych młodszych i dla tych starszych.Nikt nie miał zastrzeżeń.Wyprowadzają młodych marszem z domów.Sporo grania za stołami.Krótkie ale fajne i sensowne oczepiny  -super zabawy przy oczepinach.Cena przystępna, w porównaniu do innych. Można się dogadać z chłopakami.Ogólnie super polecam.



#44 ~Magda~

~Magda~
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2015 - 14:19:24

Fox okolice Ostrowca tel.693143235



#45 ~Starachowiczanka~

~Starachowiczanka~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2015 - 13:59:55

A ja polecam chlopakow z kuczowa. Best chyba sie nazywaja mojej pol rodziny ograli weselicha i wszyscy sie wybawili cena normalna fajnie graja na zywo swietnie za stolami rozbawiaja. Naprawde polecam. Gdzies mam numer gdyby ktos potrzebowal. Naprawde spoko.

#46 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2015 - 21:35:15

Malibu z Połańca - polecam

#47 ~Piotr~

~Piotr~
  • Goście

Napisano 02 sierpień 2015 - 18:01:28

A ja polecam chlopakow z kuczowa. Best chyba sie nazywaja mojej pol rodziny ograli weselicha i wszyscy sie wybawili cena normalna fajnie graja na zywo swietnie za stolami rozbawiaja. Naprawde polecam. Gdzies mam numer gdyby ktos potrzebowal. Naprawde spoko

 

możesz podac nr do tych chłopaków? nie wiesz ile biora i jaka maja nazwe?



#48 ~Łukasz~

~Łukasz~
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2015 - 17:10:00

Tez polecam zespół Best okolice starachowic kuczów ...chłopaki super grają tylko szkoda że stronki nie mają bo tez mi się zawieruszył do nich nr..

#49 ~Paweł~

~Paweł~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2015 - 19:25:53

Ostatnio byłem na weselu gdzie grał REDS ze Starachowic w pięcioosobowym składzie mają też saxofoniste calkiem fajnie dają,,,polecam  Oczywiście grają z żywą perkusją.



#50 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 wrzesień 2015 - 21:29:00

a ten zespół Rytm z ostrowca ma jakąś strone jakieś namiary podajecie nazwy zespołow ale z kąd oni są bo szukam własnie fajnego zespołu który gra też coś nowszego a nie tylko hity z przed 10 lat typu baśka itd

To ja ci polecam METAMORFOZA ze Starachowic. Chłopaki są suuuper :)



#51 ~Hułanita~

~Hułanita~
  • Goście

Napisano 08 październik 2015 - 00:17:08

Ja polecam zespół Zenka Odrzychuja z Rzepina. Normalnie czad! !!! Na moim weselu świetnie grali a jak się muj mąż opil i rzygal to mnie wyruchali bez dodatkowych kosztów.

#52 ~Klałdja~

~Klałdja~
  • Goście

Napisano 08 październik 2015 - 11:33:45

Ja polecam zespół Zenka Odrzychuja z Rzepina. Normalnie czad! !!! Na moim weselu świetnie grali a jak się muj mąż opil i rzygal to mnie wyruchali bez dodatkowych kosztów.

 

Ja polecam zespół Zenka Odrzychuja z Rzepina. Normalnie czad! !!! Na moim weselu świetnie grali a jak się muj mąż opil i rzygal to mnie wyruchali bez dodatkowych kosztów.

 

Ja tesz polecam.

Na moim weselu grali i było zajebiście.

Muj monż tesz się opił i rzygał a chłopaki od Zenka wyruchali mnie, mojom mame Halinke a takrze babcie Zosie.

Mnie i mame gratis a za babcie Zosie wzieli tylko stuwke czyli jak za darmo, bo normalnie babci nawet za 2 stuwy nikt nie chce ruchać.



#53 ~Nona~

~Nona~
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2015 - 20:10:32

Potrzebuję nr tel do zespołu best z kuczowa. ktoś coś?

#54 ~Gienek~

~Gienek~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2015 - 21:37:37

Ja tesz polecam.

Na moim weselu grali i było zajebiście.

Muj monż tesz się opił i rzygał a chłopaki od Zenka wyruchali mnie, mojom mame Halinke a takrze babcie Zosie.

Mnie i mame gratis a za babcie Zosie wzieli tylko stuwke czyli jak za darmo, bo normalnie babci nawet za 2 stuwy nikt nie chce ruchać.

 


Ja tesz polecam.

Na moim weselu grali i było zajebiście.

Muj monż tesz się opił i rzygał a chłopaki od Zenka wyruchali mnie, mojom mame Halinke a takrze babcie Zosie.

Mnie i mame gratis a za babcie Zosie wzieli tylko stuwke czyli jak za darmo, bo normalnie babci nawet za 2 stuwy nikt nie chce ruchać.

Klałdja to muszą mieć potężne te chłopoki Zenka  kindybały a i PY cza też dorodna musi byc niema że nie...chyba tam aż dym lecioł i wary furkotały...:



#55 ~Klaudya~

~Klaudya~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2016 - 22:56:53

 

Klałdja to muszą mieć potężne te chłopoki Zenka  kindybały a i PY cza też dorodna musi byc niema że nie...chyba tam aż dym lecioł i wary furkotały...:

 

majo ci majo niektóre fujary ja talala...



#56 ~darek~

~darek~
  • Goście

Napisano 23 luty 2016 - 17:48:28

ciężko o idealny zespół widzę, a ja potrzebują na przyszły rok
potrzebuje dobrej muzyki fajnie poprowadzonej zabawy i marsza na wyjście z domu tylko nie ograniczonego do akordeonu i bembenka może jakiś dęty instrument np. trąbka

polecam siebie gram na trąbce mój zespół jest ze starachowic gramy tylko na żywo



#57 ~renata~

~renata~
  • Goście

Napisano 10 lipiec 2016 - 11:07:34

Śpiewam ładnie i gram tez na puzonie w przerwach polecam  się jak coś będziecie zadowoleni



#58 ~Natalia~

~Natalia~
  • Goście

Napisano 13 maj 2017 - 12:16:35

Serdecznie polecam zespół Quatro z Mirca , bardzo elastyczny zespół dopasowują się do życzeń klienta i oferują swoje usługi w przystępnej cenie dbając jednocześnie o swój sprzęt . W ostatnim czasie zauważalne zmiany " oczywiście na lepsze " wiem co mówię bo już nie raz bawiłam się z nimi . Kontakt 787-468-579 serdecznie polecam

#59 ~Ilona~

~Ilona~
  • Goście

Napisano 29 maj 2017 - 09:51:06

Witam , poraz kolejny miałam okazję bawić się z zespołem QUATRO z okolic Starachowic , niepowtarzalna atmosfera , świetna zabawa za stołami ,bardzo elastyczne podejście do bawiących się gości , muzyka na żywo , będę ich polecała zawsze

#60 gosia_czapla

gosia_czapla

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 21:07:28

vanax- polecam





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wesela, zespół na wesele, studniówki, imprezy okolicznościowe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych