Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

63 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~student~

~student~
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2015 - 22:31:24

Panie Burmistrzu, ,,Pani od Wrzodów" droga Rado Miasta. 

,,Dziękuje" za zlikwidowanie jedynej niedzielnej rozrywki tego miasta. Jestem studentem, przyjazdy do rodzinnego miasta zawsze planowałem tak aby w weekend zobaczyć sobie mecz drużyny której jestem kibicem od lat. W mieście którym studiuje jest ekstraklasa, ale i tak zawsze wolałem mecze naszej lokalnej drużyny, drużyny z królewskiego miasta. Jest to ,,idealny" prezent na 90 LECI KLUBU.  DZIĘKUJĘ! Teraz nawet na weekendy nie będę przyjeżdżał tak często... 

#2 ~p86~

~p86~
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2015 - 08:26:56

Daleko mi do kibicowania Wiśle ale wkurza mnie fakt że kolejny klub z tradycjami może zniknąć z piłkarskiej mapy województwa. Trzymajcie się.

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2015 - 09:45:44

no i udało się tej ''od wrzodów'' i tego pantoflarza zlikwidować klub , zepsuć coś fajnego , to nie sztuka , ale rządy tej władzy to jedna wielka porażka , za trzy lata was rozliczymy , tak nieudolnych ludzi trudno znaleść

#4 ~gc~

~gc~
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2015 - 11:04:40