Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Wielki czar studniówek (zdjęcia) :: zobacz komentowany artykuł

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 02:31:04

a gdzie coś o Koperniku??????

#2 ~anonim~

~anonim~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 09:28:05

Chyba ta modlitwa "Ojcze Nasz" Katolikowi nie pomogła, bo w pewnym momencie nastapila przerwa w dostawie prądu. HEHEHE!!!!!

#3 ~~Kamil~~

~~Kamil~~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 12:09:01

Hehehe:) Modlitwa może i nie pomogła, nie znam się:P W każdym razie chciałbym gorąco podziękować mojej dziewczynie Marcie za tamten piękny wieczór... Było cudownie, świetnie się z Tobą bawiłem, wielkie dzięki że byłaś:* I jeszcze większe, że jesteś:) :* KCM :*

#4 ~~xxx~~

~~xxx~~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 13:52:42

Chyba zapomnieliscie jeszcze ze wczoraj studniowke mial tez Slowacki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#5 jawa

jawa

Bywalec

• Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 52 postów

Napisano 28 styczeń 2008 - 14:56:35

I ta suknia dziewczyny z liceum katolickiego ma byc taka skromna ?

#6 ~ktoss~

~ktoss~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 20:46:54

Kto pisze te artykuły??? To nie zaden biznesmen pozyczył agregat tylko OSP w Łopusznie która go posiada. Głupstwa piszecie pismaki jedne!!!

#7 ~mala~

~mala~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 21:21:40

A gdzie są zdjęcia ze studniówki z Ekonomika na Kopernika?????????????????????????????????

#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2008 - 23:36:47

a ja chcem wiecej zdjęć z Żeroma!! co to jest??!! te same osoby i tylko 20 zdjęć!!!!

#9 ~fanka straży~

~fanka straży~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2008 - 16:41:39

A jeśli można wiedzieć to od kiedy posiadamy w Łopusznie bizmesmena,który jest w STRAŻY???? Hello jesteście wieśniacy,bo agregat nie był od niego tere fere

#10 ~ktoś~

~ktoś~
  • Goście