Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


164 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Scyzor~

~Scyzor~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 15:59:18

Korona 1 Liga!! TO MY SCYZORY



#22 ~urbi66~

~urbi66~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:01:16

CHOJNOWSKI, KOBYLAŃSKI WON Z KIELC......



#23 ~maxi-~

~maxi-~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:01:17

Od KSZO to się odpicuj fajo.Gdyby nie kasa z miasta to byście w okręgówce grali i dzięki tej decyzji tak już będzie.W Świętokrzyskim tylko KSZO!!!

#24 ~SANDOKAN~

~SANDOKAN~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:02:26

Wszyscy za Ojrzyńskim protestujmy!Nie dajmy mu odejść gość wie jak zrobić drużynę walcząca.Wszyscy za Ojrzym!!!

Ty to nie wszyscy! Ja chcę jego odejścia. Zamaist mierzyć zawsze w górną część tabeli to błądzi w dolnych jej granicach a piłkarzom to na rękę i wychodzą z zasady " czy się kopie czy się leży to zapłąta się należy". Przyjdzie nowy trener to może to zmieni. Brawo Prezes Chojnowski! Ruch we właściwą stronę!



#25 ~urbi66~

~urbi66~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:02:30

do grajków chcieliście to macie 1 liga głąby.....



#26 ~adam~

~adam~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:03:29

kobylański to chyba z ostrowca jest , chojna ? znajdzie miejsce u WL a u nas 3 liga, brawo zarząd ,dzięki p.Leszku powodzenia



#27 ~Grek~

~Grek~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:03:41

Panie Prezesie tylko nie Pasieka,sa inni trenerzy jak Podolinski czy Mroczkowski ktory umie szukac mlodych chlopakow.Wezcie kogos kompetentnego ,bo nikt na stadion nie przyjdzie.Kobylanski to tez porazka Pana



#28 ~Kura~

~Kura~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:04:41

Chojnowski ty pałko co ty wyprawiasz co teraz zatrudnisz Pasieke -specjalistę od spadków -ty koniecznie chcesz rozwalić drużynę i mieć usprawiedliwienie  że to niby przez złe wyniki odejdzie sponsor którego nigdy nie było  



#29 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:04:59

no chyba się wypalił, ZMIANY BEZNADZIEJNE. Dobrego obrońcę Kiliankisa posadził na ławce a on jeden rozbijał ataki. Malarczyk i Kuzera robią więcej błędów niż ca łA OBRONA, zA OJRZYŃSKIM POWEDRUJE MAŁKOWSKI, KTÓRY CELOWO WYSADZIŁ TRENERA Z SIODŁA, "ZAKUPY DARMOWE" BEZNADZIEJNE. MIŁO PATRZEĆ JAK STRZELAJĄ KUPIENI ZA 0ZŁ W INNYCH KLUBACH PIŁKARZE Z GKS CZY POLONII. cHOJNOWSKI POWINIEN ODEJŚĆ Z CAŁĄ SWOJĄ BANDĄ- NIE NADAJE SIE NA PREZESA PUPIL LUBAWSKIEGO...... 



#30 ~Kura~

~Kura~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:06:28

Witaj 1 ligo .Dzięki panie Leszku -ja też bym chyba nie wytrzymał z takim zarządem.



#31 ~mks~

~mks~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:06:39

Ja pierdziele.

Korona przecierz grała dobrze

 

remis ze Śląskiem--dobry wynik

porażka po dobrej grze z wisłą--- porażki się zdażają

porażka z widzewem po dobrej grz----graliśmy w 10!!!!

 

Korona grała bardzo dobrze a porażki się zdarzają

 

 

niech najpierw Chojnoski razem z  Kobylańskim się zwolnią

 

 

 

 

 

deb***E NIE ZARZĄD!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRENERZE OJRZYŃSKI JESTEŚMY Z TOBĄ|

 

 

trener porazka od 15 miesiecynie wygrali na wyjezdzie... teraz juz 6 meczy bez zwyciestwa ogolnie.... zero taktyki tylko liczyli na stale fragmenty :P a jak nie to dluga pilka z obrony i moze sie uda a moze sie nie uda...



#32 ~zbychu~

~zbychu~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:08:44

Naprawdę jesteś laikiem Sandokan uderz się czymś ciężkim w ten pusty leb, z kim chcesz o to walczyć nie widzisz jacy są piłkarze.Dzięki takim amatorom i znawcą porządny gość odchodzi.Gdyby nie. Korony już rok temu by nie było w ekstraklasie.

#33 ~SANDOKAN~

~SANDOKAN~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:13:47

Naprawdę jesteś laikiem Sandokan uderz się czymś ciężkim w ten pusty leb, z kim chcesz o to walczyć nie widzisz jacy są piłkarze.Dzięki takim amatorom i znawcą porządny gość odchodzi.Gdyby nie. Korony już rok temu by nie było w ekstraklasie.

Ty to nie jesteś kibicem lecz fanatykiem i ja ci nie polecam czegoś ciężkiego do uderzenia " w łeb" lecz rozpędź się i tą pustą pałą w betonowy słup to może rozumu ci przybędzie! Ja jestem tylko kibicem!



#34 ~piknik~

~piknik~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:15:57

Umarł król niech żyje król!

 

ZMARSZCZYĆ DU-PĘ i do roboty!

Bo wyniki do tej pory mizerne!!!



#35 ~Kura~

~Kura~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:15:57

Panie prezydencie prezesina Chojnowski rozwiązał panu problem dotowania Korony wraz z pseudo trenerem Pasieką spuści Korone do 1 ligi i już rada miasta nie musi dawać kasy a i jeszcze rozwiązał panu problem bazarów można je teraz przenieść na Ściegiennego. ku*** Brawo -Rozpier***acie nam Koronę



#36 ~Przemas~

~Przemas~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:17:34

dziękujemy za waleczną ekipę Panie Ojrzyński!!!!!



#37 ~gryza~

~gryza~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:18:41

Naprawdę jesteś laikiem Sandokan uderz się czymś ciężkim w ten pusty leb, z kim chcesz o to walczyć nie widzisz jacy są piłkarze.Dzięki takim amatorom i znawcą porządny gość odchodzi.Gdyby nie. Korony już rok temu by nie było w ekstraklasie.

Oooo jaki to ekspert się znalazł? No, no. no! A za co on brał pieniądze jak i ci jego podopieczni? Jak myślisz? Ci co płacą w tym przypadku kibice i podatnicy ? dotacje z budżetu miasta / mają prawo wymagać!



#38 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:21:07

Chojnowski won śmieciu do swojego urzedziku bo tńskiam twoje miejce a Kobylański szwabski agent won do łostrowca i swojch kszoków



#39 ~zbychu~

~zbychu~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:24:49

Ty nadawałes najwięcej sponsor się znalazł.deb***e obojętnie co by człowiek wam nie dochodził ciekawego kogo zatrudnia w dupach wam się poprzewracało beż Ojrzyńskiego o 8 możecie zapomnieć.

#40 ~kibic~

~kibic~
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2013 - 16:24:52

DAWAJCIE WSZYSCY POD STADION BY LESZKA RATOWAĆ !!!





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych