Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~mario~

~mario~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 09:16:41

Muzyka i głos lipa wiejska

#2 ~Mar~

~Mar~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 09:41:57

Dobrze że radomianki ładne bo ta muza to dla wiochy:)

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 10:38:50

OLa pozdrowienia

#4 ~Monia~

~Monia~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 10:43:33

hahahah " w teledysku powiało luksusem " hahahhahahaha Najlepsze!!!!! hahahaha

#5 ~zeus~

~zeus~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 11:45:30

czyli 17 mln półgłupków jak można tego słuchać i oczywiście w teledyskach pseudo o miłośći i pseudo lans czyli udawanie jaki jestem bogaty, laski nama lecą tylko słuchaj disco polo - żenada

#6 ~wers~

~wers~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 12:02:04

Gold łańcuch, okulary strzelnicze i zegarek z Allegro, taka jest POlska rzeczywistość. O muzyce nie wspomnę, bo nie ma o czym.

#7 ~kamil~

~kamil~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 13:02:50

Gratulacje dziewczyny!!!! Jestescie niesamowite wyglądacie swietnie i zycze wam powodzenia i sukcesow na dalszej drodze Trzymam za was mocno kciuki Pozdrawiam:-))))

#8 ~kamil~

~kamil~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 13:03:31

Gratulacje dziewczyny!!!! Jestescie niesamowite wyglądacie swietnie i zycze wam powodzenia i sukcesow na dalszej drodze Trzymam za was mocno kciuki Pozdrawiam:-))))

#9 ~Bialy kot~

~Bialy kot~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 13:38:05

Dżizys co to ma być :D Żal. Wieś spiew i tańczy,kto wogole slucha tego i na "koncerty" tego czegos chodzi wogole.

#10 ~kudlacz~

~kudlacz~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 14:18:13

Straszna "muzyka" ,....

#11 radomianka88

radomianka88

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 211 postów

Napisano 15 listopad 2012 - 14:45:43

''ona tanczy dla mnie'' laj laj laj laj laj laj laj laj laj woooooooooooowwwwwwwwwwww ale sobie podspiewuje buhahaahahah

#12 ~your choice~

~your choice~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2012 - 15:15:33

Hit lumpenproletariatu,rozchwianych seksualnie,cwanych półgłówków,marginesu społecznego,ćwierćinteligentów,otępiałych emocjonalnie...Perfidna fala łajna zalewa.Nadchodzi koniec cywilizacji.Proces DEGENERACJI dobiega końca.PS media czwarta władza... ale pierwsza władająca ludzkim mózgiem.

#13 lukassmall

lukassmall

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 1829 postów

Napisano 15 listopad 2012 - 20:01:58

Mój biznesplan to stworzenie jakiegoś hitu internetu i zarobić milion poprzez ilość wyświetleń. Ciekawe czy mi się uda. :D

#14 ~LoL~

~LoL~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 01:49:18

ale pasztety te dziewczyny, jedną ktoś dobrze obtłukł po nodze, bo takie ma siniaki - bodajże Olka - ogólnie kapsztuńce - fuj, pieśń jak pieśń, dla chłopstwa, do ich kabrioletów marki ursus. Lol

#15 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 15:26:11

Jak zawsze buractwo daje o sobie znac Teledysk na wysokim poziomie muzyka jak muzyka jeden lubi drugi nie a i tak wszyscy tego sluchaja 17 milionow skąds sie jednak wzielo a dziewczyny ladne tyle na ten temat

#16 ~trik~

~trik~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 15:34:15

ta nutka zawsze będzie wprowadzać mnie w dobry nastrój :) teledysk tez na luziku :) Nic tylko się bawić :) ;) i chyba już zna ją cała Polska :) jednym się podoba drugim nie , zrozumiałe :) jedno jest ważne każdy o niej mówi i ją zna a to już jest fenomen :)

#17 ~Kuba84~

~Kuba84~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 15:37:19

Ładne dziewczyny,mądre znam je osobiście da sie z nimi pogadac i pośmiać itd a wogule co wy chce cie od tej posenki to jesy HIT Wakacji !!!!!!! Braaaaaaaawoooo Weekend!!

#18 ~kimis~

~kimis~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 15:40:25

zgadzam sie z komentarzem ponizej ta piosenka jest juz wszedzie to jakas masakra gdzie nie pojde slyszę Ona tanczy dla mnie.... i musze przyznac ze wpada w ucho od pierwszej nuty podoba mi sie:-))))) Fajnie ze radomianki mialy w tym swoj udzial:-)))) Pozdro

#19 ~roman~

~roman~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 17:26:29

Ładne dziewczyny,mądre znam je osobiście da sie z nimi pogadac i pośmiać itd a wogule co wy chce cie od tej posenki to jesy HIT Wakacji !!!!!!! Braaaaaaaawoooo Weekend!!

dokładnie, kij w oko wszystkim napinającym się tutaj lamusom :D
pewnie na wakacje jeżdżą na działkę plewić :D

#20 ~KOKS~

~KOKS~
  • Goście

Napisano 17 listopad 2012 - 18:54:52

widze że nie jestem na czasie...
PIERWSZE SŁYSZE!!!



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: beznadzieja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych