Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


222 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:31:03

Chlopaki nie moge sobie wyobrazic tego bolu ktory przezywaja wasze rodziny....
Tak strasznie was zal... jednak auto to nie zabawa.
Bede zawsze o was pamietac. Niech Bog ma was w swojej opiece.
Gina mlodzi spokojni ludzie nie potrafie sobie tego wyobrazic.
Modle sie za was

#22 ~Ona~

~Ona~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:32:39

Ja mądrze prawisz :P Tez tak uważam :D

#23 ~tak~

~tak~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:34:53

Chlopaki nie moge sobie wyobrazic tego bolu ktory przezywaja wasze rodziny....
Tak strasznie was zal... jednak auto to nie zabawa.
Bede zawsze o was pamietac. Niech Bog ma was w swojej opiece.
Gina mlodzi spokojni ludzie nie potrafie sobie tego wyobrazic.
Modle sie za was

chyba tak się kończy jak prawko kupione?

#24 ~dallas~

~dallas~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:39:16

Chlopaki nie moge sobie wyobrazic tego bolu ktory przezywaja wasze rodziny....
Tak strasznie was zal... jednak auto to nie zabawa.
Bede zawsze o was pamietac. Niech Bog ma was w swojej opiece.
Gina mlodzi spokojni ludzie nie potrafie sobie tego wyobrazic.
Modle sie za was


W mojej dzielnicy jeździł samochodem chłopak. Rozmawiałam z jego matką, żeby z nim porozmawiała, że kiedyś się zabije, albo zabije kogoś, że małe dzieci chodzą drogą itp. I co mi odpowiedziała?
<< jeśli mam jakieś uwagi, to od tego jest Policja>>
Ten chłopak już nie jeździ. Zabił siebie i jeszcze jedną osobę...

#25 ~x~

~x~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:41:10

jak zwykle w takich sytuacjach wypowiadaja sie miastowi mistrzowie kierownicy... pogromcy szos autostrad ...
zawse kiedy jest wypadek na terenie wiejskim zawsze jest wypowiedz typu wiesniaki bmw wv itp itd ale przypominam iż calkiem niedawno w miejscowosci kostomłoty byl tez wypadek w którym zginoł kielczanin który prowadził wiec jak to jest możliwe mieszczuch i takie cos zrobil??????????
a co do mark aut to jaki to bedzie model którym sie jezdzi bedac mieszczuchem?

#26 ~ryr~

~ryr~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:44:22

czegoś się rzemieniu nawąchał że piszesz takie brednie? cham był jest i będzie podgatunkiem! o jakiej kulturze ty piszesz wśród chamstwa? -odpowiedź mogłeś znaleźć w rowie.A o lepszym życiu ?zgodzę się-cham z dziada pradziada okradał miasto i tak jest do dziś. Twojego dziadka pewno osinobus dowoził do miasta na budowę osiedli.Zapytaj czy codziennie po pracy wracał "z pustą ręką".COKOLWIEK ALE TRZEBA BYŁO Z MIASTA ZAPIE RDOLIĆ! TAK ZE CHAMIE W TWOICH ŻYŁACH PŁYNIE WIEŚNIACKA ZŁODZIEJSKA ZAKAPIORSKA KREW-I NIE PIERD OL MI TU O JAKIEJŚ WASZEJ KULTURZE.

ho ho,odezwał się pan mieściul.Mieściulu jakby nie ta wies to byś zdechł z głodu.A co do kultury ,prawda jest taka że brak tej kultury widać właśnie w mieście - drechy,tipsy,łyse pały,ćpuny,zadymy - no zajebiście.Ów wieśniak nie ma czasu na brak kultury bo najczęsciej zajety jest pracą czego nie mozna powiedzieć o miejskim szczurze który albo nie robi ,a jak robi to po robocie idzie chlać

#27 ~fafik~

~fafik~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:48:17

ho ho,odezwał się pan mieściul.Mieściulu jakby nie ta wies to byś zdechł z głodu.A co do kultury ,prawda jest taka że brak tej kultury widać właśnie w mieście - drechy,tipsy,łyse pały,ćpuny,zadymy - no zajebiście.Ów wieśniak nie ma czasu na brak kultury bo najczęsciej zajety jest pracą czego nie mozna powiedzieć o miejskim szczurze który albo nie robi ,a jak robi to po robocie idzie chlać

dokładnie .Miejskie szczury zazdroszczą nam własności.Oni siedzą jeden nad drugim i sraja nawet w tym samym pionie

#28 ~CZARNÓW~

~CZARNÓW~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 10:57:02

dokładnie .Miejskie szczury zazdroszczą nam własności.Oni siedzą jeden nad drugim i sraja nawet w tym samym pionie

A ty fajansiarzu już nie boegasz za stodołę? Jakiej własności? O czym ty piszesz deb***u? A w pionie, to tobie ktoś nasrał do łba i tak zostało, teraz masz gówno zamiast mózgu.

#29 ~grochowa~

~grochowa~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:01:51

dokładnie .Miejskie szczury zazdroszczą nam własności.Oni siedzą jeden nad drugim i sraja nawet w tym samym pionie

ale my po tym s....u przynajmniej myjemy ręce a wy nie wiecie nawet co to jest mydło i przyjeżdzając do miasta do PRACY! zakażacie całe społeczeństwo.gdyby nie miasto to twoją jedyną robotą byłaby robota w polu i s....e w latrynie na podwórku.

#30 ~a~

~a~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:03:39

proponuje utworzcie sobie nowy temat i bluzgajcie sie tam do woli a z tego tematu wynocha

#31 ~podsumowując~

~podsumowując~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:06:00

Podsumowując:za głupotę się płaci,czasem najwyższą cenę,proszę tylko sprawdzić ile takich wypadków było opisanych w Echu przez ostatnie dwa tygodnie,czy poszkodowanymi byli ludzie po 40-tce?

#32 ~pepe~

~pepe~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:08:16

czegoś się rzemieniu nawąchał że piszesz takie brednie? cham był jest i będzie podgatunkiem! o jakiej kulturze ty piszesz wśród chamstwa? -odpowiedź mogłeś znaleźć w rowie.A o lepszym życiu ?zgodzę się-cham z dziada pradziada okradał miasto i tak jest do dziś. Twojego dziadka pewno osinobus dowoził do miasta na budowę osiedli.Zapytaj czy codziennie po pracy wracał "z pustą ręką".COKOLWIEK ALE TRZEBA BYŁO Z MIASTA ZAPIE RDOLIĆ! TAK ZE CHAMIE W TWOICH ŻYŁACH PŁYNIE WIEŚNIACKA ZŁODZIEJSKA ZAKAPIORSKA KREW-I NIE PIERD OL MI TU O JAKIEJŚ WASZEJ KULTURZE.


no brawo etnografie, takich glupot jak w twoim poście już dawno nie czytałem, jesteś pusty jak indiański bembenek, szkoda mi ciebie i tobie podobnych. Pewnie jestes mieszkańcem jednego z takich osiedli budowanych przez ludzi ze wsi i żal że nie masz nawet skrawka podwórka, ale za to jaki inteligent hohoho; i jeszcze jedno przed "że" stawiamy przecinek :lol: :lol: :lol: :lol:

#33 ~rodzina~

~rodzina~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:08:18

DO AUTORA ARTYKUŁU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakim trzeba być deb.ilem by zamieszczać zdjęcia członków rodziny na miejscu wypadku ( nie ma znaczenia że twarze są zamazane) ????????????????? Echo dnia ---- ogarnijcie tych ludzi co u Was pracują , bo z inteligencją i ludzką wrażliwością u nich krucho....

#34 ~th~

~th~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:08:36

Ludzie macie jakieś kompleksy związane z tym gdzie mieszkacie? Jeśli tak to proponuje wizytę u dobrego psychologa, a nie chamskie- anonimowe komentarze. Trochę szacunku dla rodzin i przyjaciół tych chłopaków.

Dziennikarskie hieny z ludzkiej tragedii zrobią sensacje... Apeluje -usuńcie zdjęcia od 22 do 25!!!!

#35 ~tytus~

~tytus~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:11:29

a czy twój dzidziuś nie powoził czasem wozem drabiniastym na żelaznych kołach?tak jak dziadziusie 80% miastowych,miastowych dzięki temu,że ich tatusiów Stalin nauczył w krawacie chodzić!



ojojoj widzę etnografie, że pojechali z tobą forumowicze; mam nadzieje, że teraz widziasz jaki jesteś inteligentny

#36 ~Mochito~

~Mochito~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:13:05

Jechałem wczoraj tą trasą Kielce- Bodzentyn..piękne okolice, widoki świetne na odcinku od Górna do Bodzentyna dwa razy z bocznej drogi wyjchał mi ciągnik wymuszając na mnie pierwszeństwo do tego kilku miejscowych jegomości skręcających nagle w polną drogę ( gość fordem scorpio) bez kierunków.Nie jestem uprzedzony do mieszkańców wsi, sam chciałbym mieszkać w takich malowniczych miejscowościach pytanie tylko czemu ludzie ze wsi - większość jeździ tak jak opisałem. Niedowiarką służę zapisem z rejestratora zamontowanego w moim aucie.

#37 ~tysia~

~tysia~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:14:24

Większość z tu piszących to kastraci umysłowi którzy nie potrafią uszanować śmierci drugiego człowieka .

#38 ~tak czy siak~

~tak czy siak~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:16:10

Większość z tu piszących to kastraci umysłowi którzy nie potrafią uszanować śmierci drugiego człowieka .

samobójcom oczywiście współczujemy i rodzinie też ale czy popieramy?

#39 ~mele~

~mele~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:16:35

+ 10 dla fotografa za bieganie za zrozpaczonymi matkami i robienie im zdjęć do artykułu

#40 ~l10~

~l10~
  • Goście

Napisano 22 październik 2011 - 11:20:21

Jeżdżę tamtędy na starachowice, faktycznie jak się tam zapierda..to chwila nie uwagi i zsuwasz się do rowu i walisz w przepust betonowy. Wystarczy jechać z normalna prędkością.Często widzę jak np jedzie autobus czy coś większego to nikt się nie wygłupia z wyprzedzaniem czekają do najbliższego przystanku bo tam jest odcinkami naprawdę wąsko. Zabiła ich brawura !



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych