Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


388 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~maja~

~maja~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:36:58

Precz z buractwem - zwolnic z pracy i odebrac dypolomy zdobytew systemie zaocznym i na platych pseudouczelniach po 1990 roku, a na ich miejsce zatrudnic ludzi , ktorzy skonczyli normalne studia i sa kompetentni.

#22 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:37:52

Tak szczególnie jest kompetentna i ma kwalifikacje Magdalena Kędzierska dyrektor kieleckiej ARIMR pani inzynier budownictwa lądowego w agencji rolniczej-wstyd i makabra

#23 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:37:58

Pan Jarubas oczywiście nie widzi nic złego w zaistniałej sytuacji. Zwykły szary człowiek nie ma możliwości ubiegania sie na takie stanowiska bo jest juz na starcie przegrany. Żal patrzec na to wszystko. Po prostu na układy nie ma rady. A tak wogóle to brawo za ten artykuł. Wkońcu prawda wyszła na jaw!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#24 ~kiepski~

~kiepski~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:38:58

Ludzie trzeba tą bande wkońcu rozbić bo to nic z tego nie będzie lub się pozbyć Jarubasa bo to jego robota.Raz rolnicy już byli po niego z taczkami ale mu się udało ze nie wyjechał na nich

#25 ~zan~

~zan~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:40:17

Ten Marszałek to zdolna sztuka. Tak nauczyć się kłamać w żywe oczy to trzeba mieć tupet. A swoją drogą to facet gruboskurny bo już tyle razy opisywano jego pociagnięcia w sprawach brata, Nowaka czy Pałysa. Może to nie są przestępstwa karne, ale dalekie od moralności. Gdyby gość miał wstyd i honor to na zawsze wycofałby się z polityki. A gdzie jest Wojewoda? Ma przecież nadzór nad samorządem. Ja wiem, że pochodza z tych samych rejonów, ale obowiazki służbowe do czegoś zobowiazują.

#26 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:47:19

Jarubas jest uzależniony od zsl-owskiego betonu.Pałys ma na niego haka ;(

#27 ~Wpisz swoje imię~

~Wpisz swoje imię~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:48:00

Ludzie to tylko wierzchołek góry! Tam wszyscy pracują z polecenia, ze znajomości czy temu podobne - to że Echo pokazało 'tylko' więzy rodzinne ma się nijak do ogromu gdzie jeden drugiego zatrudnia bo Ciocia prosiła.
Cała kielecka budżetówka tak działa - szpital to kolejna firma rodzinna...

#28 ~Alien~

~Alien~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:51:46

W wyborach lokalnych wieś i tak głosuje na Pełesel i w regionie zbierają ok 20%. Potem taki napuszony Jarubasek stwierdzi, że jednek się rozmyślił, bo nie dostaje stołka w Sejmie i rezygnuje z mandatu posła. A pieniądze na kampanię poszły potężne, ale kto to widzi.
Oni już indoktrynują młodzież w trakcie organizowanych przez siebie imprez plenerowych, grilli, potańcówek, które organizują za swoje pieniądze. To odbywa się na wsiach, nie każdy nawet o tym wie. To wszystko jest żałosne i co najgorsze pasą się pieniędzmi z naszych podatków...

#29 ~Grześ~

~Grześ~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:53:28

Najbardziej mi żal prawdziwych chłopów tych co tyraja na roli.
Macie jedna partię która was reprezentuje w parlamencie dzieki wam , bo nikt zdrowy z miasta na tych waszych kandydatów by nie głosował.
Powinny wam sie otworzyć oczy kto was reprezentuje i co zrobił dla swoich znajomków a co zrobił dla was.
Takie układy rodzinno towarzyskie to wierzchołek góry lodowej. Tak jest na każdym szczeblu . Mafia legalnie działajaca
Ta patologia juz tak sie zadomowiła w umysłach tych pseodo polityków ,że juz nie widzą w tym nic złego.
Pensje to łapówki za wierność .
Układy zamykaja drogę kariery ludziom naprawdę zdolnym ,wykształconym ,którzy by coś chcieli zrobić pozytywnego.
Dlatego potrzebna jest kadencyjność w sejmie ,sejmikach radach gmin i miast aby rozwalić ten mafijno towarzyski układ.

#30 ~sylwia~

~sylwia~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:55:14

BRAWO ZA ARTYKUŁ !!!

#31 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:57:53

ten kraj to dno, nie sam w sobie a przez to co z nim zrobili... nie ma tu godnego życia dla zwykłych jednostek

#32 ~graża~

~graża~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 08:58:24

maja - popieram Cię w całej rozciągłości twego artykułu, tak jest niestety wszędzie,obecny włodarz Starachowic robi to samo, strach pomyśleć co będzie dalej.

#33 ~yoyu~

~yoyu~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:13:45

tak wlasnie dziala polska a wkielcach to juz sie nie mowi,siedza cale rodziny w wiekszosci ludzie nalezycie wyksztalceni nie zajmuja stanowisk po przez rodzinne koneksie zajmuja je tempe barany pociotkowie powojkowie niemajacy kompetencji do zajmowanego stanowiska parodia i to wielka bez ukladu nie ma szans

#34 ~krh~

~krh~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:14:26

Jarubas nie widzi problemu bo jego żona w gminie Miedziana Góra, bez konkursu na dobrym stołku.

#35 ~Zibi~

~Zibi~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:17:38

Prawo oczywiście nie zabrania zatrudniać "kompetentnych" członków rodziny na stanowiskach w urzędach publicznych. Ale jak to się ma do elementarnej zasady państwa prawa?: zaufania obywateli do władzy publicznej. Takie sytuacje osłabiają to zaufanie, a władze w dalszym ciągu to tolerują.

#36 ~waspo~

~waspo~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:21:03

a notowania PSLu na trym samym poziomie. Gospodynie wiejskie zakochane w Jarubasie. Partner koalicyjny PSL - PO daje ciche przyzwolenie bo sami nie są czyści.

Banda chazarska

#37 ~Roma,Jadwiga~

~Roma,Jadwiga~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:25:51

Na początek słowa uznania dla pana Pawła Więcka za odwagę podjęcia tematu nepotyzmu w Kielcach. Lokalne informacje prasowe "kształtują" mentalność mieszkańców tematyką kataklizmów, wyborów miss, morderstw, świąt kościelnych, ludzkich dramatów.
Mało który dziennikarz podejmuje się poruszania tematów trudnych, pokazujących paskudne oblicze tutejszych WŁADZ, nieudolności, zakłamania etc., sposobów i kierunków dążenia do lepszego.
Nie chodzi mi o okolicznościowe nagonki, wpadki, wytykanie popełnionych błędów. Mam na uwadze kształtowanie świadomości w kierunku prawości, uczciwości, rzetelności i temu podobnych archaizmów.
''Jeśli ktoś posiada wystarczające kompetencje, żeby ubiegać się o stanowisko, to z racji bycia członkiem rodziny nie można mu odmówić prawa do pracy w instytucji" mówi marszałek Jarubas - to poprostu totalna klęska.Takim właśnie powszechnie panującym sposobem myślenia można wytłumaczyć absolutnie wszystko, każde zło, każde krętactwo, każdy brud.
Trudno podawać przykłady nepotyzmu w Kielcach, znacznie łatwiej byłoby wskazać przykłady jego braku.
Pana Jarubasa zawsze oceniałam negatywnie.

#38 ~ADAM~

~ADAM~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:26:08

PROSZE JESZCZE O PRZPATRZENIE SIE W ZUS-ie KOGO ZATRUDNIA PAN PREZES. TAM TEZ PRACUJE RODZINA .BEZ JAKICH KOLWIEK KOMPETENCJI.

#39 ~ADAM~

~ADAM~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:27:59

PROSZE JESZCZE O PRZYPATRZENIE SIE W ZUS-ie KOGO ZATRUDNIA PAN PREZES. TAM TEZ PRACUJE RODZINA .BEZ JAKICH KOLWIEK KOMPETENCJI.

#40 ~kielczanka~

~kielczanka~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2012 - 09:28:51

to juz jest wielkie chamstwo panie Jarubas to co pan wypowiadasz o czym to swiadczyc moze? o tym ze nikt wiecej az takich kompetencji jak rodzinka nie posiadaj!!!!!!!!!!!!!!!!!to juz zakrawa na takie wielkie chamstwo ze brak slow a gdzie podzial sie wstyd panie Jarubas czekam na wybory ale tez czekam az wreszcie ktos wezmie sie i posprzata po was wszystko razem z wami i z waszymi rodzinkami na posadkach mam nadzieje a raczej wiem ze juz konic waszej wladzy i kumoterstwa!!!!!!!!!!szok jak mozna tak mowic w zywe oczy szok lud pracy nie ma ludzie maja po kilka fakultetow a oni co? wlasnie dobre pytanie tyle o kompetencji bylo mowy jakie maja przygotowanie zawodowe ? czemu o tym nikt nie pisze przy okazji redaktor nie do konca odrobil lekcje a szkoda bo to by byl dobry art a tak jest zbrakowany a tak na marginesie jesli zatrudniaja swoich nie dziwi mnie juz fakt ze dzieje sie tak jak sie dzieje kasa ucieka przez palce a lud w biedzie z nedza siedzipsocrec Jus



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych