Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Maniek~

~Maniek~
  • Goście

Napisano 15 marzec 2019 - 11:35:51

Najgorzej jest z komunikacją w powiecie sandomierskie i W gm Zawichost. masakra.

#2 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 15 marzec 2019 - 12:19:42

Ale Kielce i województwo ma już 8 portów lotniczych w promieniu 150 km, a potrzebujemy wybudować 40 km torów między Buskiem a Żabnem w trybie pilnym i może to być kosztem modernizacji innych odcinków, a nawet nie musi być żadnego CPK.
Te powinny być dostosowane do potrzeb społecznych a nie jakiś wizji sennych. Po co mówić o tysiącach km torów skoro region potrzebuje w trybie pilnym 40 km to są pieniądze podatnika i plany powinny być dostosowane do potrzeb ludzi oraz rynku.
Tak więc tego połączenia nie będzie wcale bo Tarnów i Nowy Sącz za dwa lata straci funkcje ośrodka regionalnego.
W takim razie wogóle bym już Małopolske Wschodnią uznał za region podupadły i przeniósł wszystkie instytucje oraz funkcje do Krakowa. Brawo PiS, mówią że będzie kolej a nie ma połączenia między miastami które łącznie mają pół miliona mieszkańców, dlatego że tory kończą się po obu stronach Wisły.
Brawo, brawo xD to jest ku*** żałosne jak traktujecie tych ludzi jak deb***ów i obiecujecie gruszki na wierzbie.
Nic w tej sprawie nie ruszyło, były deklaracje, spotkania, zapowiedzi i nic, teraz idą wybory i oboetnice.

Użytkownik Samolub91 edytował ten post 15 marzec 2019 - 12:43:22


#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 marzec 2019 - 13:34:00

Super, ale zanim to nastąpi, moze by zacząc od normalnych połączeń z Warszawą, Krakowem itp. Bo to, co się teraz dzieje, to skandal.

 

Poza tym - gdzie połączenia regionalne. Gdzie stałe, staktowane pociągi do Skarżyska, Sędziszowa, Buska, Ostrowca itp. Czemu nadal zamknięta jest linia do Końskich? To sabotaż komunikacji?

 

W Europie, wszędzie, nawet w Czechach, idę na dworzec bez sprawdzania rozkładu, bo wiadomo, ze zawsze, o stałej godzinie, będzie pociąg do danego miasta. Co godzinę, a w regionie nawet co 30 minut. Takie odległości regionalne - nawet do 30 czy 40 km - są obsługiwane nawet częściej.

 

Czemu tu tak nie może być? Czemu ktoś zniszczył wszystko, a teraz nie można się podnieść z zapaści. Winnych też nie ma kto ukarać. Smutne to wszystko.



#4 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 15 marzec 2019 - 15:11:27

 

Super, ale zanim to nastąpi, moze by zacząc od normalnych połączeń z Warszawą, Krakowem itp. Bo to, co się teraz dzieje, to skandal.

 

 

No dokładnie...

 

Poza tym - gdzie połączenia regionalne. Gdzie stałe, staktowane pociągi do Skarżyska, Sędziszowa, Buska, Ostrowca itp. Czemu nadal zamknięta jest linia do Końskich? To sabotaż komunikacji?

 

 

Słuchaj tak to zrobili żeby roboty skumulować w okresie wyborczym, że się niby dzieje i tak jest w całej Polsce, trzy lata chude inwestycji i żeby było na 500+ i zabrali się za roboty w okresie wyborczym.

 

Też nie rozumiem czemu nie ma stałych połączeń na tych liniach bo pociągi pełne jeżdzą. Czy oni nie mogą kupić kilku szynobusów?

 

 

W Europie, wszędzie, nawet w Czechach, idę na dworzec bez sprawdzania rozkładu, bo wiadomo, ze zawsze, o stałej godzinie, będzie pociąg do danego miasta. Co godzinę, a w regionie nawet co 30 minut. Takie odległości regionalne - nawet do 30 czy 40 km - są obsługiwane nawet częściej.

 

 

Dlatego trzeba zakupić szynobusy

 

 

Czemu tu tak nie może być? Czemu ktoś zniszczył wszystko, a teraz nie można się podnieść z zapaści. Winnych też nie ma kto ukarać. Smutne to wszystko.

 

 

No a ten dworzec w Kielcach to armagedon, to trzeba od nowa wybudować ale to nie należy do miasta, oni chcą to coś remontować  :lol:  Ha Ha Ha, tam nie ma co remontować tylko tego kolesia co to za PRL projektował z dzwiami jak na dzikim zachodzie i bez wiaty z tunelem ścigać i zamknąć w psychiatryku  :D



#5 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 15 marzec 2019 - 23:00:28

A gdzie połączenia z Buska Zdroju , nie wspominając już o Staszowie i Połańcu . Z tych miejscowości to już dawno pociągi nie jeżdżą .



#6 ~KieleckiPrawicowiec~

~KieleckiPrawicowiec~
  • Goście

Napisano 16 marzec 2019 - 10:59:53

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Takie bajki to pan Ćieślik może opowiadać w żłobkach albo przedszkolach - tylko tam znajdzie osoby na poziomie intelektualnym pozwalającym uwierzyć w takie bajeczki.
Może pan Cieślik nie wie ale do Warszawy obecnie jedzie się z Kielc ponad 3 godziny i nie są prowadzone ŻADNE prace, które by pozwoliły zredukować ten czas o ponad połowę.
Bo, żebyśmy w takim czasie dojechali do Warszawy linia łącząca nas ze stolicą musiałaby zostać zmodernizowana do V-MAX=200km/h. Nic takiego nie jest nawet planowane.
Więc panie pośle Cieślik - może w pierwszej kolejności zagwarantuje pan po prostu pociąg CO GODZINĘ do Warszawy i powrotny również co równą godzinę? Czy to dla posła Cieślika i ministra Gowina już NIEWYKONALNE bo REALNE?
Bajeczki dla głupich wyborców, smutne.

#7 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 16 marzec 2019 - 22:45:03

A gdzie połączenia z Buska Zdroju , nie wspominając już o Staszowie i Połańcu . Z tych miejscowości to już dawno pociągi nie jeżdżą .


Bo oprócz połączenia Busko-Żabno powinni zrobić dodatkowy tor na ZHS'ce wtedy pociągi z Nowego Sącza, Tarnowa, Buska kursowałyby w kierunku Kielc, Skarżyska, Radomia i Warszawy zarówno regio jak też intercity, a na ZHS'ce po prostu z Połańca, Staszowa, Szydłowa, Gnojna, Chmielnika by szedł regio do Kij gdzie już by była możliwość wsiąść w pociąg w Kierunku Kielc lub Tarnowa.
Oba połączenia są rentowne, ale tu potrzeba szerszej koncepcji, że najpierw trzeba wybudować tory między Buskiem i Żabnem wtedy nie trzeba będzie myśleć o tym czy opłaca się pociąg do Buska bo i tak by pociąg do Tarnowa czy Sącza jechał przez Busko, to samo w drugą stronę.
Więc ta inwestycja jest priorytetowa, reszte odcinków zawsze można wyremontować później ważniejsze jest połączenie Buska z Żabnem, ale to też nie jest taka prosta sprawa bo potrzebne są pozwolenia, koncepcje, decyzje i środki. Ale kiedy już można będzie finalizowac tą inwestycje to wszelkie modernizacje są mniej ważne bo chodzi tylko o to by takie połączenie było.
Wiadomo że jak już robić ten 40 km łącznik to w standardzie i technologi w jakiej będzie się w przyszlosci reszte infrastruktury dostosowywać.
A ze Staszowa i Połańca są tory i możliwość dotarcia do Kielc czy innych miast ale oni nie rozumieją chyba że ZHS'ka może sluzyc nie tylko do ruchu towarowego, mają takie komunistyczne jeszcze bastiony w glowie których nie potrafia przełamać i tu jest cały problem że Polacy mają mentalnosc sowiecką i katolicką tak wdrukowaną że nie myślą racjonalnie i tacy ludzie niestety nie mogą samodzielnie zarządzać tranzytem oraz komunikacją.
Trzeba im pomoc, wytłumaczyc to że jesli coś slużylo przez PRL do transportu surowcow to nie znaczy że nie można tego wykorzystac bo infrastruktura jest do transportu ludzi.
I wezcie kupcie szynobusy na takie połączenia to zobaczycie że oplaca się.

#8 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 16 marzec 2019 - 22:57:37

Jeśli chcemy żeby region się rozwijał to nie słuchajcie bzdur że OZE się nie opłaca bo zachodnipomorskie i swietokrzyskie mają ponad 50% udziału OZE w miksie, to że Śląsk lobbuje za węglem i w podatkach dopłacamy do kopalni oraz pensji górników rozwijając elektrownie na Śląsku kompletnie się Świętokrzyskiemu nie opłaca, a warunki dla fotowoltaiki oraz biomasy mamy wyśmietnite i możemy eksportować za jakiś czas zieloną energie.
Naciskajcie na samorządy żeby brały udział w projektach z dopłatami do paneli oraz wspierały polskie firmy które bedą je produkowały, również te w regionie bo technologie trzeba przyciągać.
To jest szansa na rozwój, a nie jakieś tam pitu, pitu, srutututu, kawał drutu. CPK to lotnisko, nie u nas, bez kasy nie polecisz, jest już teraz 8 lotnisk w promieniu 150 km a mogą ci obiecać tory, pociągi na Marsa a ludzie chcą się teraz dostac sprawnie i normalnie do Warszawy, Krakowa, Łodzi, Tarnowa, Lubliba, Częstochowy, Katowic itd

Użytkownik Samolub91 edytował ten post 16 marzec 2019 - 23:05:43


#9 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 16 marzec 2019 - 23:18:05

Gowin obiecuje że będzie budował 1500 km torów nowych do CPK, lotniska już są, pewno nie macie kasy na loty do USA czy Australi, a jak macie to nie ma problemu latać.
Ale niektórzy chcieliby do Buska, Tarnowa, Nowego Sącza dotrzeć pociągiem i tu Gowin mówi że jak już wybuduja CPK wyremontuja tory to zastanowia się czy wybudować łącznik między Buskiem a Żabnem?
Wezcie zacznijcie myśleć czy na prawde trzeba czekac do 2030 roku żeby taki łącznik wybudować? To są groszowe sprawy, no ale wierzcie dalej... głosujcie bo wam obiecali 2 zł za dziesięć lat jak bedziecie chodzic do pokoju Kaczynskiego i się przypominac.
Robia sobie z tego województwa jaja i daza do jego likwidacji, takie jest moje zdanie i to widac może z drogami lokalnymi nie jest tak źle, ale jeśli chodzi o budowanie ekspresówek to mocno wychamowali.
Ja rozumiem że nie mają koncepcji, ale ktos te koncepcje, decyzje przez 3 lata celowo przewlekał w czasie by dziś jeszcze nie było żadnej i by się zaden odcinek nie budował.

#10 ~BuskoZabno~

~BuskoZabno~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 04:31:11

Całkowicie się z Tobą zgadzam i podziwiam Twoje zaangażowanie. Jestem poza Polską ale pamiętam ze o kolei Busko-Zabno projekty snu to od 1945. Według mnie najlepsza forma komunikacji jest Twitter. Jesli mogę Ci doradzić, załóż konto na Twitter np. @Kolej Busko-Zabno i wtedy bedziesz mógł mówić do większej ilości zainteresowanych i obnaża polityków z ich przedwyborczych opowieści. Jesli chodzi o ten łącznik pomiędzy Buski i Tarnów em to jest to raczej polityczny nacisk Małopolski aby ten łącznik nie powstał. W interesie Krakowa jest aby wszystkie pociągi z Warszawy jeździły właśnie tam. To jest czysty biznes. Poniewaz J. Gowin jest z Krakowa to podejrzewam ze On dopilnuje aby ten łącznik nie powstał. To co mówi to są opowieści przedwyborcze. Ludzie z Świętokrzyskiego to chyba nie widzą wyraźnie kto ni manipuluje. Jakim prawem politycy z innych regionów są na listach wyborczych w Świętokrzyskim ... Gowin, Ziobro no i Schetyna. Skąd Schetyna się tu wziął. Ci ludzie poza obietnicami nic nie zrobia dla Świętokrzyskiego. Schetyna to nawet tu nie przyjeżdża i jest wybierany. Masz moja odpowiedz i zgadzam się z Tobą ze łącznik Busko-Zabno nie powstanie. Skoro zamknęli na tyle lat linie Kielce-Busko (kiedyś był pociąg pospieszyć Warszawa-Busko) i zaniedbania linie Kielce-Warszawa to dlaczego mają wykonać Busko-Zabno. Daj znać jak założę konto na Twitter na temat tego łącznika. To trzeba propagować wśród młodych ludzi i naciskać na polityków ... Gowin, Szydłowiec, Ziobro i Schetyna.

#11 ~Busko-Zabno~

~Busko-Zabno~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 04:37:11

Moja odpowiedź była do Samolub91

#12 ~Busko-Zabno~

~Busko-Zabno~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 04:38:00

Moja odpowiedź była do Samolub91

#13 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 17 marzec 2019 - 10:58:53

Tak z tymi spadochroniarzami też jest problem ogromny bo część mandatów przepada. Do PE lepszy byłby okręg z Radomiem niż Krakowem, a to że robi się na siłę z Krakowa węzeł kolejowy kosztem Małopolski Wschodniej to wszyscy widzimy.



#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 11:32:19

Super, ale zanim to nastąpi, moze by zacząc od normalnych połączeń z Warszawą, Krakowem itp. Bo to, co się teraz dzieje, to skandal.

 

Poza tym - gdzie połączenia regionalne. Gdzie stałe, staktowane pociągi do Skarżyska, Sędziszowa, Buska, Ostrowca itp. Czemu nadal zamknięta jest linia do Końskich? To sabotaż komunikacji?

 

W Europie, wszędzie, nawet w Czechach, idę na dworzec bez sprawdzania rozkładu, bo wiadomo, ze zawsze, o stałej godzinie, będzie pociąg do danego miasta. Co godzinę, a w regionie nawet co 30 minut. Takie odległości regionalne - nawet do 30 czy 40 km - są obsługiwane nawet częściej.

 

Czemu tu tak nie może być? Czemu ktoś zniszczył wszystko, a teraz nie można się podnieść z zapaści. Winnych też nie ma kto ukarać. Smutne to wszystko.

Ty się Balcerowicza pytaj,czemu rozwalił PKP,zrobił 155 spółek i spółeczek,czemu pociągi zatrzymują się na granicach województw.

Tuska się pytaj czemu kasę na tory roztrwonił na inne cele ?

Tobie się wydaje ,że zniszczenia 25 lat można zlikwidować na pstryknięcie palcem?



#15 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 17 marzec 2019 - 11:59:23

Ale ten łącznik między Buskiem i Żabnem trzeba zrobić jak najszybciej, a koleje świętokrzyskie powinny zakupić więcej szynobusów, wówczas będzie więcej stałych połączeń na liniach o mniejszym natężeniu ruchu pasażerskiego. od Połańca do Kij trzeba na LHS'ce zrobić dodatkowy tor i można ewentualnie ją zelektryfikować na tym odcinku, nie wiem czy w Podkarpackim, Lubelskim, Śląskim i Małopolskim ta linia ma potencjał pasażerski, ale u nas część wschodnia ma. Więc jeśli inne regiony widzą taki potencjał to jeszcze lepiej. Czyli tutaj też modernizacja jest jak najbardziej możliwa i potrzebne są środki.

Użytkownik Samolub91 edytował ten post 17 marzec 2019 - 12:00:09


#16 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 17 marzec 2019 - 12:41:50

Ty się Balcerowicza pytaj,czemu rozwalił PKP,zrobił 155 spółek i spółeczek,czemu pociągi zatrzymują się na granicach województw.
Tuska się pytaj czemu kasę na tory roztrwonił na inne cele ?
Tobie się wydaje ,że zniszczenia 25 lat można zlikwidować na pstryknięcie palcem?


Tu nie chodzi o PKP, ty myślisz po sowiecku, to nie jest aż tak ważne czy połączenia będzie obsługiwać spółka państwowa, lokalna czy państwowa. Rozumiem że w PKP będzie duży zarząd i wiele "mądrych" głów.
Chodzi o infrastrukture, co jak co ale ta główna infrastruktura była modernizowana i budowana za rządów PO/PSL, dziś kiedy istnieją już węzły komunikacyjne oraz połączenia międzynarodowe trzeba tylko po prostu realizować kolejne inwestycje oraz poprawić plany, np przez 4 lata rządów PiS nadal nie ma uwzględnionego połączenia S7 z Rabki do granicy ze Słowacją, a to nie działa tak że nagle sobie tą drogę wybudujesz bo potrzebne są plany, decyzje środowiskowe i trzeba uwzględniać pewne rzeczy na 5-7 lat do przodu.
CPK tak naprawdę to bedą ogromne wydatki na centralny projekt propagandowy podczas gdy te pieniądze można wydać znacznie lepiej.
Wytłumacz mi co zmieni Centralny Port Komunikacyjny w życiu Polek i Polaków?
Jak tak dalej będzie że świętokrzyskie będzie sie tylko dokładało do stadionów na euro, cpk, kopalni węgla czy miedzi na Śląsku do aglomeracji Warszawskiej, Górnośląskiej to nic z tego nie będzie.
Czemu rząd dotuje węgiel na Śląsku a biomasy już nie? Przypominam tylko że my mamy dwie elektrownie biomasy oraz "zielony blok" w Połańcu, ponad 50% udziału OZE w miksie energetycznym.
Rząd musi zdać sobie sprawę z tego że węgiel będzie się kończył a budowa infrastruktury trwa latami, blokowanie farm wiatrowych na lądzie to nie jest dobra sprawa, rośnie zużycie energi, a część starszych bloków węglowych trzeba będzie za jakiś czas zamknąć opierając się na nowszych.
Państwo powinno inwestować w zieloną energię i posiadać taką infrastrukture dopuszczając też częściowo kapitał prywatny.
Czyli już mamy dużo zadań oraz inwestycji które wymagają płynności finansowej, rozumiem że partie szykują się do starcia wyborczego ale od problemów nikt nie ucieknie. Może zamiast tylko obiecywać kolejne 500 zł, zasiłki, emerytury pekaesy ktoś też pomyśli o tym by wybudować jakąś nową farmę wiatrową, elektrownie solarną, aktualizuje plany GDDiA by znalazły się pieniądze na kolejne odcinki ekspresówki.
Jeśli wszystkie pieniądze pójdą na flaszke+ oraz emerytów to te złotówki będą zwykłym papierem toaletowym.

#17 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2019 - 12:49:04

Tu nie chodzi o PKP, ty myślisz po sowiecku, to nie jest aż tak ważne czy połączenia będzie obsługiwać spółka państwowa, lokalna czy państwowa. Rozumiem że w PKP będzie duży zarząd i wiele "mądrych" głów.
Chodzi o infrastrukture, co jak co ale ta główna infrastruktura była modernizowana i budowana za rządów PO/PSL, dziś kiedy istnieją już węzły komunikacyjne oraz połączenia międzynarodowe trzeba tylko po prostu realizować kolejne inwestycje oraz poprawić plany, np przez 4 lata rządów PiS nadal nie ma uwzględnionego połączenia S7 z Rabki do granicy ze Słowacją, a to nie działa tak że nagle sobie tą drogę wybudujesz bo potrzebne są plany, decyzje środowiskowe i trzeba uwzględniać pewne rzeczy na 5-7 lat do przodu.
CPK tak naprawdę to bedą ogromne wydatki na centralny projekt propagandowy podczas gdy te pieniądze można wydać znacznie lepiej.
Wytłumacz mi co zmieni Centralny Port Komunikacyjny w życiu Polek i Polaków?
Jak tak dalej będzie że świętokrzyskie będzie sie tylko dokładało do stadionów na euro, cpk, kopalni węgla czy miedzi na Śląsku do aglomeracji Warszawskiej, Górnośląskiej to nic z tego nie będzie.
Czemu rząd dotuje węgiel na Śląsku a biomasy już nie? Przypominam tylko że my mamy dwie elektrownie biomasy oraz "zielony blok" w Połańcu, ponad 50% udziału OZE w miksie energetycznym.
Rząd musi zdać sobie sprawę z tego że węgiel będzie się kończył a budowa infrastruktury trwa latami, blokowanie farm wiatrowych na lądzie to nie jest dobra sprawa, rośnie zużycie energi, a część starszych bloków węglowych trzeba będzie za jakiś czas zamknąć opierając się na nowszych.
Państwo powinno inwestować w zieloną energię i posiadać taką infrastrukture dopuszczając też częściowo kapitał prywatny.
Czyli już mamy dużo zadań oraz inwestycji które wymagają płynności finansowej, rozumiem że partie szykują się do starcia wyborczego ale od problemów nikt nie ucieknie. Może zamiast tylko obiecywać kolejne 500 zł, zasiłki, emerytury pekaesy ktoś też pomyśli o tym by wybudować jakąś nową farmę wiatrową, elektrownie solarną, aktualizuje plany GDDiA by znalazły się pieniądze na kolejne odcinki ekspresówki.
Jeśli wszystkie pieniądze pójdą na flaszke+ oraz emerytów to te złotówki będą zwykłym papierem toaletowym.

Przynudzasz,nie czytam postów dłuższych jak dwa zdania !



#18 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 17 marzec 2019 - 13:07:27

Przynudzasz,nie czytam postów dłuższych jak dwa zdania !


No właśnie! xD
No to Gowin w dwóch zdaniach powiedział żebyście się bujali, masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Cieślak odbija się od ściany i nie decyduje o niczym a kolesie go zbywają obiecując gruszki na wierzbie oraz rzeczy które kompletnie są oderwane od realiów większości mieszkańców województwa, wypowiada się w temacie na który nie ma zielonego pojęcia i nie rozumie się na niczym, wydaje mu się że jest kimś bo rozdaje polityczne karty w regionie.
To jest policzek dla naszego województwa ze strony tego krakowskiego prostaka który pozwala sobie na zbyt wiele i wie lepiej co komu jest potrzebne.

Użytkownik Samolub91 edytował ten post 17 marzec 2019 - 13:16:32


#19 ~młotkowy~

~młotkowy~
  • Goście

Napisano 18 marzec 2019 - 14:54:37

Najpierw dokończyć należy łącznice w Czarncy, a potem wybudować ten brakujący kilometr toru w Busku. Nasyp jest, materiału staroużyteczniego w Wełeczy wbród. Tanie szynobusy elektryczne do kupienia od ręki w Pesie (poleasingowe po małopolskim). To jest realne. A ten cpk, Kielce - Opoczno czy mosty przez Wisłę to należy między bajki włożyć. Wraz z obickim kosmodromem.



#20 Samolub91

Samolub91

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 304 postów

Napisano 18 marzec 2019 - 16:29:56

Najpierw dokończyć należy łącznice w Czarncy, a potem wybudować ten brakujący kilometr toru w Busku. Nasyp jest, materiału staroużyteczniego w Wełeczy wbród. Tanie szynobusy elektryczne do kupienia od ręki w Pesie (poleasingowe po małopolskim). To jest realne. A ten cpk, Kielce - Opoczno czy mosty przez Wisłę to należy między bajki włożyć. Wraz z obickim kosmodromem.

Ale co twierdzisz że łącznik Busko-Żabno się nie opłaca? Jeśli takim tokiem myślenia pójdziemy to w Dolnośląskim należy zlikwidować 95% torów i zostawić tylko połączenia między miastami wojewódzkimi.
Wiesz ile na tej lini i łączniku będzie jeździło pociągów? Więcej niż na 90% połączeń kolejowych w Polsce, to jest ewenement w skali kraju że tory kończą się po dwóch stronach Wisły na jednym z głównych szlaków komunikacyjnych w kraju.
Co do szynobusów dodatkowych w województwie to PESA ma akurat całkiem niezłe i na wielu odcinkach sprawdzą się lepiej niż pociągi to przełoży się bezpośrednio na opłacalność oraz natężenie połączeń.

Użytkownik Samolub91 edytował ten post 18 marzec 2019 - 16:45:07




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych