Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~~gosc~~

~~gosc~~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2009 - 10:56:48

ten wypadek miał miejsce w Grzybowie gminy Magnuszew

#2 ~gdgdg~

~gdgdg~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2009 - 11:43:02

hahahahha mogl baran z "Warszawy" wolniej jechac, 3/4 warszawiakow jezdzi jak by byli panami drog jednak ten baran sie pomylil :lol: :lol: z nieznanych przyczyn zjechał na przeciwny pas ruchu... predkosc go zgubila barana jednego dobrze ze sam zginal, a nie wpieprzyl sie np. w jakis przystanek pelen ludzi. szkoda samochodu bo warszawiaka nigdy mi nie bedzie szkoda wielkie pany hahahahhaahah :lol: :lol:

#3 ~~jaaaaa~~

~~jaaaaa~~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2009 - 11:53:22

kurcze czy redaktorzy juz nie widza co pisza?? MAGNUSZEW a MOGILNICA to jest roznica i to duza w nazwie,jednym slowem WSTYD.

#4 ~tom~

~tom~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2009 - 16:22:50

jak to nie wiadomo dlaczego , droga w fatalnym stanie na tym odcinku koleiny i tylko koleiny , gość jechał pewnie szybko i tragedia gotowa ,

#5 ~~ktos~~

~~ktos~~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2009 - 21:02:48

ten chłopak pochodził z Warszawy a w miejscowiści sąsiedniej Grzybowa miał działke od wielu lat całe wakacje na niej spedzał..wiec stan drogi znał.. Na podwójnym gazie to raczej nikt daleko nie zajedzie!!!

#6 ~~smutna~~

~~smutna~~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 14:29:49

Ten chłoapak to mój kolega...jest mi ogromnie przykro...był taki młody,wesoły,miał tyle zycia przed sobą...i dziecko w drodze...Przykre

#7 ~Nażeczona~

~Nażeczona~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 17:39:40

Ten Chłopak to mój Nażeczony we wrześniu mniał być ślub a dzidzia w drodze ma już 4 miesiące w brzuszku, spieszył się do mnie bez podwójnego gazu... SUPER FACET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#8 ~Rympałek~

~Rympałek~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 18:08:40

Nie znasz nie oceniaj . Nie obrażaj innych , bo ciebie może to samo spotkać . PAJACU................... ew w innych okolicznościach możesz poledz

#9 ~Rympałek~

~Rympałek~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 18:11:14

Wiadomość gdgdg

Nie znasz nie oceniaj . Nie obrażaj innych , bo ciebie może to samo spotkać . PAJACU................... ew w innych okolicznościach możesz poledz

#10 ~gość sąsiad~

~gość sąsiad~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 18:54:23

boże to był taki dobry chłopak nikomu nigdy krzywdy nie zrobił no jedynie żle sie zachował odbijajac dziewczyne kolodze ech zreszta to wina tej idiotki całej a miala takie dobre życie z innym to odeszła do ... to teraz masz bedziesz samam sobie radzic z dzieckiem. głupia... szkoda chłopaka co zrobic jak sie jedzie po narkotykach i alkoholu....

#11 ~Rympałek~

~Rympałek~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 18:54:34

Ludzie nie oceniajcie ..........nie czas i nie miejsce. Współczujcie rodzinie i najbliższym . Jak każdy miał marzenia i cele do zrealizowania .
Próbował choć nie zawsze wychodziło tak jak by chciał . Zapamiętajmy go takim jakim był , kto znał ten wie ......................................

ŚWIRKU ŚPIJ W SPOKOJU

#12 ~bb~

~bb~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 18:58:18

hahahahha mogl baran z "Warszawy" wolniej jechac, 3/4 warszawiakow jezdzi jak by byli panami drog jednak ten baran sie pomylil :lol: :lol: z nieznanych przyczyn zjechał na przeciwny pas ruchu... predkosc go zgubila barana jednego dobrze ze sam zginal, a nie wpieprzyl sie np. w jakis przystanek pelen ludzi. szkoda samochodu bo warszawiaka nigdy mi nie bedzie szkoda wielkie pany hahahahhaahah :lol: :lol:

Baranem to jesteś ty wieśniaku z pedałowa ruro jedna

#13 ~bb~

~bb~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 19:27:26

kOCHANY CHŁOPAK O DOBRYM SERDUSZKU, KTO GO ZNAL TO WIE...SZKODA, WIELKA SZKODA!
bĘDZIEMY GO PAMIĘTAĆ...NA ZAWSZE!

#14 ~Nażeczona~

~Nażeczona~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 21:41:13

boże to był taki dobry chłopak nikomu nigdy krzywdy nie zrobił no jedynie żle sie zachował odbijajac dziewczyne kolodze ech zreszta to wina tej idiotki całej a miala takie dobre życie z innym to odeszła do ... to teraz masz bedziesz samam sobie radzic z dzieckiem. głupia... szkoda chłopaka co zrobic jak sie jedzie po narkotykach i alkoholu....

Nie odbił dziewczyny koledze to po pierwsze- dawno mniałam w planach odejść od byłego męża - jak nie znasz faktów to nie pisz głupot, a może powiesz mi to wprost. po drugie poradze sobie z 3 dzieci, ten dzidzuś będzie nosił jego imię i nazwisko, zawsze żyłam sama nawet jak mniałam męża to tylko na papierze I NIE JECHAŁ PO NARKOTYKACH I PIWIE NIEWIESZ TO NIE PISZ GŁUPOT, nie życze ci tego żebyś coś takiego przeżył jak masz odwagę stań i powiedz mi prosto w oczy co myślisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 21:55:41

To byl czlowiek i niewazne czy warszawiak czy nie mial cale zycie przed saba dom rodzine i w takiej chwili wypisujesz dupku takie slowa.Zastanow sie czlowieku!!!!!Janek Ania z Niemiec laczymy sie z rodzina w tej tragedi trzymaj sie Basiu.

#16 ~~gość~~

~~gość~~
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2009 - 23:42:24

ty sobie poradzisz z 3 dzieci? ha za co bedziesz utrzymywac je co? a szczegolnie to male ktore sie urodzi bedziesz szukac teraz pomocy u byłego meza.ha ha jestem pogrążony tym co się stało bo miał chłopak całe życie przed sobą i wiem jak sie cieszył że bedzie ojcem ale życie nie wybiera niestety jest mi bardzo przykro że tak się stało naprawde ci współczuje Baśka.

#17 ~Nażeczona~

~Nażeczona~
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2009 - 08:55:36

ty sobie poradzisz z 3 dzieci? ha za co bedziesz utrzymywac je co? a szczegolnie to male ktore sie urodzi bedziesz szukac teraz pomocy u byłego meza.ha ha jestem pogrążony tym co się stało bo miał chłopak całe życie przed sobą i wiem jak sie cieszył że bedzie ojcem ale życie nie wybiera niestety jest mi bardzo przykro że tak się stało naprawde ci współczuje Baśka.

U byłego męża nie będe szukać pomocy, on już ma swoje życie a ja swoje, mam dziecko Jego w brzuszku i to jest dla mnie ważne ZAWSZE SAMA DAWAŁAM SOBIE RADE, On Jest szczęsliwy że Będzie dzidzuś i napewno z nieba będzie czuwał na demną, zawsze mówił że niczego mi nigdy nie zabraknie i do tej pory tak było i napewno będzie, pokazał się prawdziwym odpowiedzialnym mężczyzną. Mnieliśmy brać Ślub we wrześniu.

#18 ~znajomy~

~znajomy~
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2009 - 16:18:55

Po co to pisac takie bzdury a to ze ciagle taka sama bylas z bylym mezem skoro i tak wszyscy ktorzy znaja wiedza dokladnie jak bylo i jest. Do tego ten tekst ze nigdy niczego nie brakowalo tylko ciekawe jak dlugo mozna ciagnac na pozyczkach i lombardach? Szkoda czlowieka,ale z drugiej strony kto jezdzi w terenie zabudowanym ponad 100km/h,dziekowac Bogu ze tylko sobie zrobil krzywde i nikt nie jechal z naprzeciwka lub nie szedl wtedy droga.
Ps.Poza tym z tego co mi wiadomo to byly maz juz dawno mowil ze Peugeot jest w tragicznym stanie jesli chodzi o zawieszenie i prosil zeby nim nie jezdzic lub naprawic bo dojdzie do tragedi.

#19 ~Nażeczona~

~Nażeczona~
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2009 - 09:56:19

Po co to pisac takie bzdury a to ze ciagle taka sama bylas z bylym mezem skoro i tak wszyscy ktorzy znaja wiedza dokladnie jak bylo i jest. Do tego ten tekst ze nigdy niczego nie brakowalo tylko ciekawe jak dlugo mozna ciagnac na pozyczkach i lombardach? Szkoda czlowieka,ale z drugiej strony kto jezdzi w terenie zabudowanym ponad 100km/h,dziekowac Bogu ze tylko sobie zrobil krzywde i nikt nie jechal z naprzeciwka lub nie szedl wtedy droga.
Ps.Poza tym z tego co mi wiadomo to byly maz juz dawno mowil ze Peugeot jest w tragicznym stanie jesli chodzi o zawieszenie i prosil zeby nim nie jezdzic lub naprawic bo dojdzie do tragedi.

Były mąż mylił się co do oceny sytuacji samochodu. a w ogóle to już mam dosyć pisania JAK MASZ ODWAGĘ TO STAŃ I POWIEDZ MI PROSTO W OCZY CO MYŚLISZ. A głupot nie wypisuj bo nie wiesz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#20 ~inka~

~inka~
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2009 - 17:51:52

Boże, chłopak nieżyje a wy wylewacie na siebie pomyje.Co za ludzie!!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych