Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Nauka zawodu kosmetyczki

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~korka~

~korka~
  • Goście

Napisano 08 wrzesień 2015 - 17:52:31

Gdzie nauczę się zawodu kosmetyczki? Czy wg Was lepiej iść na studia kosmetyczne czy zapisać się na kurs?

#2 ~pajtatale~

~pajtatale~
  • Goście

Napisano 15 luty 2016 - 07:15:52

Nie warto iść na studia. Pracuję w branży od kilku lat, doskonale sobie z tematem radzę, nie wymaga to ode mnie specjalnego zaangażowania. Tzn. poświęciłam w sumie na naukę kilka miesięcy, to nie to samo co kilka lat na studiach, prawda?

#3 ~mirolecki~

~mirolecki~
  • Goście

Napisano 19 luty 2016 - 07:17:08

Trzeba się rozwijać w kierunku konkretnych umiejętności. Studia nie przyniosą niczego wielkiego poza papierami - uwierzcie mi. Zresztą w moim przypadku nawet szkoła średnia niewiele dała - to Beauty lux przyniosło konkrety.

#4 ~czempe~

~czempe~
  • Goście

Napisano 25 maj 2016 - 06:20:01

Wszystkiego się nauczyłam szkoleniami i zdecydowanie było warto. Do zawodu dochodziłam stopniowo, robiłam to co chciałam, to czego oczekiwałam. Programy tych szkoleń są bardzo długie i wymagające, ale oczywiście wiadomo, że to kwestia możliwości i zaangażowania.

#5 ~pasemta~

~pasemta~
  • Goście

Napisano 01 luty 2019 - 08:18:06

Beauty Lux - potwierdzam. To daje największe możliwości, a przede wszystkim daje możliwość rozwoju zawodowego. Nasze doświadczenia z nimi są mega pozytywne, wiem, ile nam dały. Generalnie wszystkie pracownice wysyłamy na szkolenia zawodowe. To naszym zdaniem po prostu zdecydowanie najlepsza droga. Z co wy myślicie? 

#6 Natulaa

Natulaa

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 12 luty 2019 - 12:08:41