Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w Jędrzejowie?

szkoły edukacja nauka oświata gmina Jędrzejów powiat jędrzejowski województwo świętokrzyskie szkoły ponadgimnazjalne Jędrzejów kształcenie

38 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~gimnazjalista~

~gimnazjalista~
  • Goście

Napisano 10 luty 2017 - 17:11:46

Chodzę aktualnie do ponaddwudziestoosobowej klasy trzeciej Gimnazjum nr 1 w Jędrzejowie i we wrześniu przyszłego roku szkolnego chcę pójść do jakiegoś liceum ogólnokształcącego na obszarze naszego miasta. Jestem bardzo dobrym uczniem, więc chciałbym iść też do dobrej szkoły ponadgimnazjalnej wymienionego powyżej rodzaju. Którą mi polecacie?

#2 ~Paweł1998~

~Paweł1998~
  • Goście

Napisano 10 luty 2017 - 18:19:09

Przepraszam

Chodzę aktualnie do ponaddwudziestoosobowej klasy trzeciej Gimnazjum nr 1 w Jędrzejowie i we wrześniu przyszłego roku szkolnego chcę pójść do jakiegoś liceum ogólnokształcącego na obszarze naszego miasta. Jestem bardzo dobrym uczniem, więc chciałbym iść też do dobrej szkoły ponadgimnazjalnej wymienionego powyżej rodzaju. Którą mi polecacie?

Przepraszam cię, ale na miejscu podpunktu b niezamierzenie pojawił się emotikon zamiast niego samego wskutek niewłaściwego odczytania moich intencji przez ten program komputerowy, na którego bazie funkcjonuje niniejsze forum internetowe.

#3 ~ktoś~

~ktoś~
  • Goście

Napisano 10 luty 2017 - 18:55:03

Dzięki za te informacje. Teraz już wiem, że we wrześniu pójdę do Konarskiego, i nakłonię do tego również moich kolegów z klasy.

Też polecam ci ,,Konarskiego'', bo jestem jego absolwentem i doskonale zdaję sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo fajna szkoła!

#4 ~gimnazjalista~

~gimnazjalista~
  • Goście

Napisano 10 luty 2017 - 19:08:39

Też polecam ci ,,Konarskiego'', bo jestem jego absolwentem i doskonale zdaję sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo fajna szkoła!