Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Kto zapłacze po Obratańskim


354 odpowiedzi w tym temacie

#341 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 14:36:24

To kto cię chroni, że bezkarnie możesz rzucać tak ciężkie oskarżenia? Kiedyś i tak to się wyda.

Kogo oskarżyłem ,wymień choć jedną osobę  :lol:



#342 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 14:48:54

Kogo oskarżyłem ,wymień choć jedną osobę  :lol:

Czyli tak dla jaj pier***isz te kocoboły? A może tchórz cię obleciał po tym jak Ziobro odciął się od trolli z MS, że i ciebie to spotka?



#343 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 14:53:22

Czyli tak dla jaj pier***isz te kocoboły? A może tchórz cię obleciał po tym jak Ziobro odciął się od trolli z MS, że i ciebie to spotka?

Tchórzem do może jesteś Ty  a od Ziobry to wara.



#344 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 15:11:28

Tchórzem do może jesteś Ty  a od Ziobry to wara.

Pierdół się nawypisywało to teraz dupsko się ze strachu marszczy. Ziobro nie pomoże, już teraz po aferze z farmą trolii w ministerstwie na pewno nie pomoże.



#345 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 15:13:17

Pierdół się nawypisywało to teraz dupsko się ze strachu marszczy. Ziobro nie pomoże, już teraz po aferze z farmą trolii w ministerstwie na pewno nie pomoże.

Martw się o swoje , dupolizie ha ha ha



#346 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 15:14:41

Tchórzem do może jesteś Ty a od Ziobry to wara.

nie mo tak jak bat Ziobry swoja droga 60proc respondentow domaga sie dymisij ciekawe jakie kroki podejma rzadzacy czy posluchaja glosu ludu

#347 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 15:17:37

Martw się o swoje , dupolizie ha ha ha

A skąd ci w ogóle przyszło do głowy, że choć przez chwilę mógłbym martwić się o twoje?



#348 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 17:08:56

A skąd ci w ogóle przyszło do głowy, że choć przez chwilę mógłbym martwić się o twoje?

To jest wasza dewiza sami swoi aby mnie było dobrze a reszta się nie liczy .Kiedyś to się musi skończyć.Prostaki.



#349 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 18:06:49

To jest wasza dewiza sami swoi aby mnie było dobrze a reszta się nie liczy .Kiedyś to się musi skończyć.Prostaki.

to sie nigdy nie skonczy,ciezko jest zrobic cos by ktos oprocz ciebie na czyms zarobil ,bo sie samemu chce jak najwiecej pigulka na koszulce ,bez liny nikogo nie sledzi ,amatorscy szpiedzy.

#350 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano wczoraj, 19:03

to sie nigdy nie skonczy,ciezko jest zrobic cos by ktos oprocz ciebie na czyms zarobil ,bo sie samemu chce jak najwiecej pigulka na koszulce ,bez liny nikogo nie sledzi ,amatorscy szpiedzy.

Co za bełkot.



#351 ~ola~

~ola~
  • Goście

Napisano wczoraj, 19:20

Co za bełkot.

naćpał się i pier***i trzy po trzy



#352 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano wczoraj, 21:14

naćpał się i pier***i trzy po trzy

wciagam wiazki elektromagnetyczne jak juz jestem zmeczony nabijam strzykawke impulsami HPM...tylko ciezko stwierdzic czy mozna to nazwac cpaniem. I wgl co to jest ? I po co ludzie to robia?

#353 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano wczoraj, 21:22

wciagam wiazki elektromagnetyczne jak juz jestem zmeczony nabijam strzykawke impulsami HPM...tylko ciezko stwierdzic czy mozna to nazwac cpaniem. I wgl co to jest ? I po co ludzie to robia?

na tym temacie jedzie prawie cala polska ,wystarczy 5G by porobic caly kraj.

#354 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano wczoraj, 21:29

naćpał się i pier***i trzy po trzy

a ty sie szprycujesz chemia po 50 puszcza ci stawy i zaczniesz sie szybko starzec,za 24 lata powiesz.K..wa Nostradamus

#355 ~Czytelnik29~

~Czytelnik29~
  • Goście

Napisano wczoraj, 22:33

na tym temacie jedzie prawie cala polska ,wystarczy 5G by porobic caly kraj.

Te kwestie lepiej poruszać na forum o teoriach spiskowych.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych