Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »
Drodzy internauci!
W związku z ciszą wyborczą wyłączyliśmy możliwość komentowania artykułów i zamieszczania wpisów na forum.
Zapraszamy w niedzielę wieczorem, po zakończeniu głosowania.

Kto był autorem paraliżu Lipska

lipsko korki blokady drogi w lipsku wybory remont katastrofa

33 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~arek~

~arek~
  • Goście

Napisano 19 październik 2018 - 06:31:49

Dlacze robota stanęła? Ulice zakorkowane a wykonawców brak.

tempo robót przerażające.Może ktoś wie dlaczego o ..prucz głównych robót prowadzi sie jednocześnie remont dróg lokalnych takich jak min. Kościuszki.Czy nie można było tego uczynić w innym terminie.Te drogi są zamkniete i przy i tak ograniczonej możliwości ruchu stanowia dodatkowe problemy dla mieszkańców.A czy ktoś pomyślał o prowadzących działalność na tych ulicach o ich stratach finansowych.Przecież oni dostarczają pieniążki do budżetu Gminy ale to już nie brożka urzędników .Miał to być plus wyborczy a odnosze wrażenie że bedzie odwrotnie.



#22 ~arek~

~arek~
  • Goście

Napisano 19 październik 2018 - 06:32:53

Dlacze robota stanęła? Ulice zakorkowane a wykonawców brak.

tempo robót przerażające.Może ktoś wie dlaczego o ..prucz głównych robót prowadzi sie jednocześnie remont dróg lokalnych takich jak min. Kościuszki.Czy nie można było tego uczynić w innym terminie.Te drogi są zamkniete i przy i tak ograniczonej możliwości ruchu stanowia dodatkowe problemy dla mieszkańców.A czy ktoś pomyślał o prowadzących działalność na tych ulicach o ich stratach finansowych.Przecież oni dostarczają pieniążki do budżetu Gminy ale to już nie brożka urzędników .Miał to być plus wyborczy a odnosze wrażenie że bedzie odwrotnie.



#23 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 październik 2018 - 07:00:23

Jak coś napiszesz to najpierw pomyśl!!!

#24 ~lilo~

~lilo~
  • Goście

Napisano 19 październik 2018 - 12:52:29

Jak coś napiszesz to najpierw pomyśl!!!

jest godzina 13 koniec pracy przy remontowaniu dróg -dlaczego.Acha -wikend.



#25 ~RR~

~RR~
  • Goście

Napisano 25 październik 2018 - 08:59:13

Droga przez Lipsko to droga krajowa i to zarząd dróg krajowych tą drogę remontuję i decyduje kiedy ma być remontowana a nie miasto.

Poza tym, chyba każdy wie, że Lipsko w końcu doczeka się obwodnicy, więc wtedy ta droga przejdzie na własność gminy lub powiatu. Skąd wtedy tak mała gmina miała by wziąć pieniądze na kompleksowy remont tej drogi? Minęło by parę lat i wszyscy mieszkańcy narzekali by na dziury w drodze i pytali, czemu nikt tego wcześniej nie wyremontował? 

 

Wiadomo, że korki są utrudnieniem, ale idąc tym tokiem myślenia to nic nie róbmy - nie będzie utrudnień.

 



#26 ~WW~

~WW~
  • Goście

Napisano 25 październik 2018 - 10:53:09

Droga przez Lipsko to droga krajowa i to zarząd dróg krajowych tą drogę remontuję i decyduje kiedy ma być remontowana a nie miasto.

Poza tym, chyba każdy wie, że Lipsko w końcu doczeka się obwodnicy, więc wtedy ta droga przejdzie na własność gminy lub powiatu. Skąd wtedy tak mała gmina miała by wziąć pieniądze na kompleksowy remont tej drogi? Minęło by parę lat i wszyscy mieszkańcy narzekali by na dziury w drodze i pytali, czemu nikt tego wcześniej nie wyremontował? 

 

Wiadomo, że korki są utrudnieniem, ale idąc tym tokiem myślenia to nic nie róbmy - nie będzie utrudnień.

 

 

 

Dokładnie. Droga przez Lipsko to krajówka i nie nasze lokalne władze decydują o remontach. Cieszmy się że robią teraz bo po powstaniu obwodnicy ta droga straci miano krajowej i będziemy musieli o nią dbać za pieniądze gminy.



#27 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 październik 2018 - 12:04:44

Dokładnie. Droga przez Lipsko to krajówka i nie nasze lokalne władze decydują o remontach. Cieszmy się że robią teraz bo po powstaniu obwodnicy ta droga straci miano krajowej i będziemy musieli o nią dbać za pieniądze gminy.

o jakiej wy piszecie obwodnicy.Od 30 lat sie o niej mówi a w tej chwili przewiduje sie rozpoczecie budowu na 2026 rok wiec o czym mowa. to wszystko sie zmieni 10 razy w zależności od władz wiec przestań śnić o obwodnicy.



#28 ~RR~

~RR~
  • Goście

Napisano 25 październik 2018 - 13:03:12

Masz rację. Od 30 lat się o niej mówiło i tylko mówiło  - w kategorii życzenia. Nigdy nie wystartowały nawet pracę nad projektem!

 

Teraz ten projekt się już tworzy. Nie będę obiecywał, że zostanie ukończona do końca 2025 roku bo już nie raz w drogownictwie były obsuwy, ale takie jest oficjalne stanowisko GDDKIA w tej sprawie, a póki co lepszego źródła na ten temat nie ma.

Oczywiście może coś się zdarzyć, może spaść meteoryt, może być potop, ale w Polsce drogi, które mają już decyzję o realizacji są realizowane.

 

Nie mogę wklejać linków do stron więc cała treść tekstu ze strony GDDKIA:

 

Warszawski Oddział GDDKiA podpisał umowę na wykonanie koncepcji budowy obwodnicy Lipska w ciągu drogi krajowej nr 79 wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla elementów odwodnienia drogi.

Wykonawcą dokumentacji jest firma Lafrentz Polska, wartość umowy ok. 1,3 mln zł a czas realizacji to 18 miesięcy od dnia podpisania umowy (czyli do września 2019r.).

 

Zadaniem projektanta jest opracowanie dokumentacji zawierającej uszczegółowienia techniczne wskazane w decyzji środowiskowej, jak na przykład zajętość terenu pod przyszłą drogę, powiązanie istniejących dróg z nową trasą. Projektant przeprowadzi również szczegółowe badania warunków geologicznych.

Jednojezdniowa obwodnica Lipska o długości ok. 6,4 km, z dwoma pasami ruchu i dodatkowymi jezdniami serwisowymi, ominie miasto po zachodniej stronie. Niewielka część trasy przebiegać będzie wzdłuż obecnej DK79.

 

Planowany harmonogram realizacji:

Po wykonaniu koncepcji oraz uzyskaniu decyzji ZRID, planowane jest ogłoszenie przetargu na wybór wykonawcy, który zrealizuje inwestycję w systemie „projektuj i buduj”.  Zakończenie całego okresu realizacji, wraz z robotami planowane jest na 2025 rok.

 

Szacunkowy łączny koszt inwestycji (dokumentacja, wykup gruntów, budowa) wynosi: 110 mln zł.

 



#29 ~Lipszczak~

~Lipszczak~
  • Goście

Napisano 07 listopad 2018 - 18:40:46

Widziałem jak karetka próbowała się przebić przez Zwoleńską. Chyba pojechali przez las.

zwoleńska to krajówka a nie gminna
do warszawy pisz kolego ;)



#30 ~Bolek~

~Bolek~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2018 - 10:02:30

Ml sie wydaje ze najpierw tworzy sie objazdy nawet prowizoryczne a potem zamyka sie ulice. Czy ktos pomyslal ze przez kilka dni bedzie zamkniety wjazd na osiedle przy zwolenskiej i bocznej. Nie kazdy do pracy da rade dojsc pieszo. Taki przypadek daje nam do zrozumienia jak kiepska mamy infrastrukture w lipsku. I wcale mnie nie cieszy fakt ze bedzie zrobiona droga majaca w perspektywie byc gminna bo za kilka lum kilkanascie lat napewno ponownie bedzie nadawac sie do remontu.

#31 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2018 - 17:27:58

zwoleńska to krajówka a nie gminna
do warszawy pisz kolego ;)

Tak tak, jak pochwalić się załatwieniem środków na drogę to... jam to uczynił burmistrz, ale jak bałagan, korki, ogólnie mówiąc b...el to już wtedy krajówka do warszawy idźcie :)



#32 ~Zenek~

~Zenek~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2018 - 05:56:29

Tak tak, jak pochwalić się załatwieniem środków na drogę to... jam to uczynił burmistrz, ale jak bałagan, korki, ogólnie mówiąc b...el to już wtedy krajówka do warszawy idźcie :)



#33 ~Zenek~

~Zenek~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2018 - 06:23:56

Kiedy to sie skonczy. Czy ktos pomyslal o funkcjonowaniu prywatnych firm w takiej sytuacji. Nie. Po co. Zedrzec z nich podatki a reszta nas nie interesuje.

#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2018 - 07:31:40

Nigdy ha ha ha



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: lipsko, korki, blokady, drogi w lipsku, wybory, remont, katastrofa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych