Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Derby czy nie derby


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2019 - 14:48:09

Już jutro w Staszowie święto piłki pod tytułem "Derby czy nie Derby" bo patrząc na składy drużyn to już pozostała tylko nazwa, czyli rozegrać mecz , skasować kasę i jechać do domu. Już kolejnych takich derbów jak kilka lat wstecz już nigdy nie będzie .

#2 malinkaa97

malinkaa97

    Znajomy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPip
  • 48 postów

Napisano 14 sierpień 2019 - 15:09:03

Hej, Jestem Karolina mam 21 lat :) Napisz do mnie na https://wyspalasek.pl/malinka97/ jeśli jesteś koneserem kobiecych kształtów, lubisz piękne i inteligentne kobiety to zapraszam Cię do bliższej znajomości z moją osobą :)



#3 ~kaja~

~kaja~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2019 - 17:58:32

Czy po meczu chcecie chłopaki spróbować moich soczków? Nie biorę dużo.



#4 ~pan grucha~

~pan grucha~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2019 - 18:01:46

serio ktos chodzi ogladac tych 4 ligowych kopaczy?



#5 ~Kibic~

~Kibic~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2019 - 18:07:47

Ja chodzę.



#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 sierpień 2019 - 20:42:44

I znowu to samo " Każdy to powie, Połaniec rządzi w Staszowie"

#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 09:25:13

Jeśli spojrzeć na zdjęcia na stronie Czarnych czy portal.com.pl  to ludzi było dużo w Staszowie. W Połańcu już tylu ludzi nie chodzi, bo lepiej przed kompem głupoty pisać. 



#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 09:26:18

Chyba portal polaniec.com.pl 



#9 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 09:50:12

Derby juz były? Na plakatach była informacje ze grają 15 września Anno Domini. Kto mowi prawdę.

#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 12:07:23

no skoro piszą, że 15 to chyba wczoraj. chyba ktos tu zabalował :)



#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 19:14:49

no skoro piszą, że 15 to chyba wczoraj. chyba ktos tu zabalował :)

Nie zabalowałem Ale gdybym nie był abstynenten to bym sobie huknął setkę whiskaczyka irlandzkiego i popił irlandzkim guinnessśikiem że tak zacytuję dowcipnie żarcik który panowie od plakatów napisali na nich ze derby 15 wrzesnia anno domini.

#12 ~dejw~

~dejw~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 20:51:00

kiedys bylo derby pogon vs korona lub kszo, teraz mozemy co najwyzej powalczyc z polancem lub lagowem. zenada, upadly klub



#13 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2019 - 21:16:54

serio ktos chodzi ogladac tych 4 ligowych kopaczy?

Jeżeli tak mówisz to chyba nigdy nie byłeś na takim meczu. Naprawdę te 4 ligowe a nawet A klasowe mecze maja niesamowity urok i są wciągające. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych