Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

bałagan w sklepie viola


269 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~sd~

~sd~
  • Goście

Napisano 15 październik 2012 - 11:51:06

Gdzie dokąłdniej mieści się ten sklep?? Chce kupic swojej dziewczynie ładne, super szpilki długiei i pytanie w tym kierunku, czy istnieje jakis fajny sklep zebym mogł kupic swojej kochanej buty, ale nie takie za 30 zł troche z wyzszej półki. Pozdrawiam



No gdzie panienki z wysokimi obcasami pomożecie ??

#22 ~gabi~

~gabi~
  • Goście

Napisano 15 październik 2012 - 19:09:37

No to mam nadzieje że dla nas szef równiez będzie wyrozumiały jeśli troche braknie do zakładanego celu:) Pozdrawiam:))

#23 ~anka~

~anka~
  • Goście

Napisano 16 październik 2012 - 22:04:00

My pracujemy w sieci Viola i jesteśmy zadowolone!! I nigdzie nie wydzwaniamy ,same sobie świetnie radzimy. Atmosfera jest super. Pozdrawiamy niezadowolonych i krytyków :D

To prawda praca super ale co z tego człowiek sie stara a oni zamykają sklep

#24 ~Ilona~

~Ilona~
  • Goście

Napisano 16 październik 2012 - 22:11:05

No cel obrotowy to rzeczywiście jakaś paranoja, nie wierzę, żeby wszystkie sklepy uzbierały tyle ile mają nakazane,ale z drugiej strony z tego co wiem to szef jest dość wyrozumiały pod tym względem. Przynajmniej jeśli chodzi o nasz sklep. Być może dlatego, że zwykle niewiele nam brakuje do osiągnięcia tego celu. Także dziewczyny głowa do góry, damy radę :)


Wcale nieprawda szef nie jest wyrozumniały bynajmniej dla nas bo zamyka sklep a cel obrotowy na nasze mniasta jest nierealny więc pożegnamy się z wami przy takich celach obrotów musi zamknąć z 80% sklepów pa pa

#25 ~madzia~

~madzia~
  • Goście

Napisano 20 październik 2012 - 22:09:25

Witam wszystkich! Czy jest tu osoba, która mogłaby mi powiedzieć coś więcej na temat tej firmy? Wybieram się na rozmowę kwalifikacyjną do jednego ze sklepów tej sieci a niestety nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat. Bardzo często pojawia się pytanie co Pan/Pani wie o naszej firmie? Jak w ogóle wygląda rozmowa kwalifikacyjna w tych sklepach?

#26 ~Kinga~

~Kinga~
  • Goście

Napisano 22 październik 2012 - 18:39:36

Wątek był już jakiś czas temu,ale chciałam do niego powrócić.
Sklep w Suwałkach ponownie funkcjonuję.Najpierw znajdował się na ulicy Noniewicza.Tam klient mógł wygodnie się poruszać po sklepie.Była bardzo miła obsługa.Kilka razy przychodziłam do tego sklepu.Chociaż po to by porozmawiać z ta miłą sprzedawczynią. Robiłam zakupy parę razy i mimo dwóch wadliwych butów panie przyjęły reklamacje bez problemu.Teraz sklep znajduję się na Chłodnej.Sklepik malusieńki,ledwo człowiek może się poruszać.Panie obsługujące to jakaś żenada!One tam chyba są za kare?Nie można się poradzić.Bez uśmiechu.Straszny bałagan na sklepie.Ja niestety jak lubiłam ten sklep to więcej już do niego nie pójdę!I znowu stracony jedn klient.Szef powinien coś z tym zrobić!

#27 ~BUZIA~

~BUZIA~
  • Goście

Napisano 22 październik 2012 - 20:41:48

Wcale nieprawda szef nie jest wyrozumniały bynajmniej dla nas bo zamyka sklep a cel obrotowy na nasze mniasta jest nierealny więc pożegnamy się z wami przy takich celach obrotów musi zamknąć z 80% sklepów pa pa


MASAKRA CO PRZECZYTALAM!!!ZAMYKAJA CIE Z POWODU NIE WYROBIONEGO OBROTU??JA ROWNIEZ PRACUJE W TEJ FIRMIE,OGOLNIE LUDZIE PRACUJAC TAM NIE SA ZLI,NIE WSZTSCY CO FAKT,SA NIEKTORZY CO KLADA SOBIE LACHE NA TA PRACE,ODWALAJA ROBOTE I DO WIEDZENIA,NIEDAWNO NAS PRZENIESLI DO INNEGO LOKALU,PEWIEN PAN KTORY NAS PRZENIOSL OBIECYWAL GRUSZKI NA WIERZBIE ZE IDZIEMY DO LEPSZEGO LOKALU ZE LEPSZA LOKALIZACJA I LEPSZE UTARGI A TU???MASAKRA!!!!!SKLEP BEZ OGRZEWANIA,UBIKACJI I MALO TEGO BEZ WYSTAWY I SZYLDU,SKLEPU NIE WIDAC I MALO KTO DO NAS ZAGLADA A TO U NAS GLOWNY DEPTAK!!!PORAZKA,PAN ODWALIL ROBOTE I WYKRECA SIE ZE NIE MA CZASU PRZYJECHAC POPRAWIC NAM PARU NIEDOCIAGNIEC!!!MAM NADZIEJE ZE KTOS NAS URATUJE BO STRACIC PRACY PRZEZ JAKIEGOS NIEROBA NIE MAM ZAMIARU!!!!!!!!PRZYJADA I POWIEDZA ZE TO WINA SPRZEDAWCY BO SIE NIE STARAL I MALO SPRZEDAWAL BO OBROTU NIE ZROBIL-ZENADA!!

#28 ~Elka~

~Elka~
  • Goście

Napisano 23 październik 2012 - 17:08:48

MASAKRA CO PRZECZYTALAM!!!ZAMYKAJA CIE Z POWODU NIE WYROBIONEGO OBROTU??JA ROWNIEZ PRACUJE W TEJ FIRMIE,OGOLNIE LUDZIE PRACUJAC TAM NIE SA ZLI,NIE WSZTSCY CO FAKT,SA NIEKTORZY CO KLADA SOBIE LACHE NA TA PRACE,ODWALAJA ROBOTE I DO WIEDZENIA,NIEDAWNO NAS PRZENIESLI DO INNEGO LOKALU,PEWIEN PAN KTORY NAS PRZENIOSL OBIECYWAL GRUSZKI NA WIERZBIE ZE IDZIEMY DO LEPSZEGO LOKALU ZE LEPSZA LOKALIZACJA I LEPSZE UTARGI A TU???MASAKRA!!!!!SKLEP BEZ OGRZEWANIA,UBIKACJI I MALO TEGO BEZ WYSTAWY I SZYLDU,SKLEPU NIE WIDAC I MALO KTO DO NAS ZAGLADA A TO U NAS GLOWNY DEPTAK!!!PORAZKA,PAN ODWALIL ROBOTE I WYKRECA SIE ZE NIE MA CZASU PRZYJECHAC POPRAWIC NAM PARU NIEDOCIAGNIEC!!!MAM NADZIEJE ZE KTOS NAS URATUJE BO STRACIC PRACY PRZEZ JAKIEGOS NIEROBA NIE MAM ZAMIARU!!!!!!!!PRZYJADA I POWIEDZA ZE TO WINA SPRZEDAWCY BO SIE NIE STARAL I MALO SPRZEDAWAL BO OBROTU NIE ZROBIL-ZENADA!!


Kochana to normalka my też byliśmy przenoszone a teraz nas rzegnają bo to nasza wina że nie robimy limitu a to że siedzimy w zimnym bez ogrzewania to ich wogule nie rusza

#29 ~Lusia~

~Lusia~
  • Goście

Napisano 24 październik 2012 - 18:35:05

Również mogę powiedzieć, że pracuje się dobrze. Tylko czasami 10 paczek jednego dnia robi zamieszanie. :) Na dzień dzisiejszy sklep przeładowany, ale paczki codziennie. A co do celu obrotowego jest nie realny. W porównaniuz zeszłym rokiem jest mniej ludzi, ale jakby jakaś dobra promocja była wprowadzona chociaż na botki, które są ,,mniej,, udane (większa ilość reklamacji) to myślę, że cel obrotowy byłby mniejszym problemem. A co do bałaganu na sklepie zależy to od sprzedawcy ale i ilości kartonów, obuwia. No i ludzie uwielbiają bałagan bo sami go robią ;) pozdrawiam wszystkich serdecznie. Życzę wyrobionych planów.

#30 ~buzia~

~buzia~
  • Goście

Napisano 24 październik 2012 - 20:51:21

Kochana to normalka my też byliśmy przenoszone a teraz nas rzegnają bo to nasza wina że nie robimy limitu a to że siedzimy w zimnym bez ogrzewania to ich wogule nie rusza


no dokladnie i tego sie obawiam,ze nas zamkna przez jakiegos nieudacznika ktory nie umie przenosic sklepow...jest troche burdel, za duzo jest ludzi do pracy moim zdaniem i dlatego powstaje kociol,opiekun powinien zajmowac sie doslownie wszystkim moim zdaniem,fakt pracy jest mnostwo napewno przy takich sklepach- a tu...jedna osoba jest do "tego" druga do "tamtego" trzeciej sie zglasza "to" czwartej "tamto" masakra.Malo tego ten obrot do zrealizowania-maj za duze oczekiwania a za cienkie sklepy do tego.Chcac miec takie obroty trzeba tez wypracowac sobie wizualizacje sklepow on musi tez jakos wygladac,w naszym przypadku jest to nie mozliwe,sklep jest maly bez szyldu,bez wystawy i ciasny i gdzie tu obrot zrobic..ehh

#31 ~gyrr~

~gyrr~
  • Goście

Napisano 25 październik 2012 - 20:53:05

Uważam, że 10 kartonów z nowym (i nie tylko) towarem to przesada. Najgorsze są dostawy "staroci", które były poupychane w magazynach. Kartony są porwane, poklejone i popisane. Oczywistym jest, że sprzedawca ma obowiązek doprowadzić pudełka do stanu jak najbardziej znośnego, ale na miłość boską, zrobione są z papieru, którego trwałość jest raczej kiepska...

#32 ~Gabi~

~Gabi~
  • Goście

Napisano 01 listopad 2012 - 20:50:28

No zgadzam się dostawy staroci to jakaś porażka czasami trzeba na prawdę porządnie się na główkować aby pudełko i obuwie w nim znajdujące się nadawały się do sprzedaży!! Tak cele obrotowe również są jakimś ogromnym nieporozumieniem nie realnym do zrealizowania w naszym sklepie choć bardzo sie staramy aby je zrealizować. Myśle że nas równiez zamkną!!Klienci przyzwyczaili się do czestych promocji a teraz jest ich niestety nie wiele! i te ceny...

#33 ~gabi~

~gabi~
  • Goście

Napisano 02 listopad 2012 - 18:52:31

Mam jeszcze pytanko dużo wcześniej informuja że będzie zamykany sklep czy dzieje się to z dnia na dzień?? jestem bardzo ciekawa bo nas tez chyba zamkną umowy tylko do końca roku a szału w sprzedazy nie ma niestety:(

#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 listopad 2012 - 09:37:34

Dziewczyny a zwykle dużo Wam brakuje do wyrobienia celu? Bo październik w naszym sklepie był bardzo dobrym miesiącem, zabrakło nam naprawdę niewiele. Mam nadzieję, że zostanie to wzięte pod uwagę. Pozdrawiam.

#35 ~monia~

~monia~
  • Goście

Napisano 05 listopad 2012 - 23:02:08

hmmm...no własnie cel obrtotowy - kupa smiechu!! jak mozna go wyrobić przy towarze za 5,10 i 15 zł??? a prosby do panów na magazynach o przysłanie "ładnego" towaru nie daja zadnych rezulatów bo i tak przychodzi "towar" sprzed kilku ładnych lat, z czego wiekszość nie nadaje sie do sprzedazy

#36 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 listopad 2012 - 23:10:34

Dziewczyny a zwykle dużo Wam brakuje do wyrobienia celu? Bo październik w naszym sklepie był bardzo dobrym miesiącem, zabrakło nam naprawdę niewiele. Mam nadzieję, że zostanie to wzięte pod uwagę. Pozdrawiam.


U nas niewiele brakło do wyrobienia celu bo paździenik to faktyczne bardzo dobry miesiac był w porownaniu z poprzednimi ale w rezultacie nasze starania pewnie i tak spełzną na niczym bo na 90% nas zamykaja wiec po co sie starac??

#37 ~poli~

~poli~
  • Goście

Napisano 07 listopad 2012 - 19:06:59

A czy u was był już remanent robiony?

#38 ~gabi~

~gabi~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2012 - 07:37:27

Remanent przyjeżdza robić osoba z firmy, nasz sklep jest już półtora roku i pierwszy remanent był robiony dopiero po 3 miesiącach od otwarcia!! I przyznam że był nie zły bałagan wtedy z stanem obuwia na sklepie pan miał wszystko wyprostować jednak tak się nie stało. A w tym roku też juz był robiony no i teraz jest juz ok bardziej solidne osoby go robiły. Nasz cel obrotowy jest strasznie wysoki z miesiąca na miesiąc jest gorzej i my jeszcze ani razu go nie wyrobiłyśmy! Także mysle że do końca roku i pożegnają się z nami tym bardziej że umowy równiez mamy do końca roku, ciekawa jestem tylko kiedy pracowników informują o zamknięciu sklepu??? Jeśli ktos ma jakies info w tej kwesti to proszę o podpowiedz bo w firmie to nie sądze żeby można się było czegoś dowiedzieć!

#39 ~gabi~

~gabi~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2012 - 07:42:55

U nas niewiele brakło do wyrobienia celu bo paździenik to faktyczne bardzo dobry miesiac był w porownaniu z poprzednimi ale w rezultacie nasze starania pewnie i tak spełzną na niczym bo na 90% nas zamykaja wiec po co sie starac??



Hej a dlaczego myslisz że was zamkną? Choć ja też przyznam że nasz sklep do odstrzału jest bo nie robimy obrotów! Najgorsze jest to że od nikogo nic nie można się dowiedzieć wszędzie tylko zbywaja człowieka wiadomo pracownik w takiej sytuacji jest najbardziej poszkodowany bo dowie się w ostatniej chwili i zostaje na lodzie!

#40 ~Mili~

~Mili~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2012 - 18:28:47

To fakt dowiedzieć się czegoś w biurze to poprostu droga przez mękę. Dzisiaj strasznie rozbawił mnie e-mail odnośnie dodawania rozchodów do raportu kasowego. Wczoraj inna wersja i dzisiaj już też inna. A co do remanentu to my też mamy ten sam problem. Nasz sklep jest otwarty kilka miesięcy i mamy ogromny bałagan w stanach. Pan który przyjechał je wyrównać nic wielkiego nie zrobił a nawet powiedziałabym, że pogorszył sytuację. I teraz tak się zastanawiamy z koleżanką czy przypadkiem nie będziemy obciążone za ten bałagan na koniec roku?Pozdrawiam.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych